help!!! dreumes 21 maanden niet willen slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Madelief32, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Terwijl ik dit zit te typen kleurt de babyfoon naast me 'in het rood'.... Dochterlief zou lief gaan slapen, maar ondertussen is het bijna kwart voor tien en mevrouw krijst de boel bij elkaar. Ik heb ze heel even naar beneden gehaald omdat ze vanochtend nog erg ziek was. Maar nu heeft ze geen koorts meer en had ze praatjes zat.

Ze heeft nog een flesje warme melk gehad rond 20.00 uur. Daarna terug naar bed, en na een half uur gaat ze toch niet slapen. Ze gooit haar speen uit bed en blijft huilen / krijsen... Ik voel me dan zo'n slechte moeder.... Ze staat dan ook 'maahamaahaa' te roepen, lekker is dat op mijn geweten in huilen!

Dan ga ik ze even troosten, en ga ik weer naar beneden. Maar mevrouw houdt stug vol! Ik denk soms ook weleens dat ze dan expres haar tut weggooit omdat ze weet dat ik die dan toch weer kom brengen... Volgens mij is ze zo gehaaid al wel :$:$.

Het duurt nu al 1,5 uur. Hoe lang hou je dit vol..... Ik vind het ook zo sneu om dan boos te worden juist omdat ze dan zo'n verdriet heeft. Dan voel ik me weer schuldig....

Iemand tips??? Ik vreet mezelf op :(:(

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter probeert ons ook om de zoveel tijd uit. Alleen als we weten dat er niets is spreken we haar streng toe dat ze moet gaan slapen en dat we niet meer komen. Meestal probeert ze het dan nog even uit of we echt niet komen en geeft het daarna op en gaat slapen.

3. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Het komt hier ook niet vaak voor, maar soms weet ik haast wel zeker dat het 'uitproberen' is. Toch stug volhouden dus. Fijn om te lezen hoe iemand anders daarmee omgaat! Uiteindelijk is ze gisteren om 22.15 gaan slapen. Vermoeiend.... Wat denk je, vanochtend om 7.15 paraat hoor! Ze ligt er nu al wel sinds 11.15 in...

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame hield het rond die leeftijd wel 3 uur vol ben 3x ezen kijken en troosten maar dan werd ze alleen maar overstuur heb haar toen laten huile

en dicen anderhalf beintnu ookteeds en speen weggooien
    heb toen tegen hem gezegt als je hem nou weer weggooid pakt mama hem af nou hij ging lief slapen

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn toetsenbord doet raar:(

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dat van die speen weggooien gebeurd hier ook hoor. Wanneer ze haar dag niet heeft hoor ik de speen al vallen wanneer ik nog niet eens haar kamerdeur achter me dicht heb getrokken haha. Hier ook vaak van zulke buien, laat dr vaak ook maar een tijdje of geef dr wat te drinken.

gek genoeg doet ze dit nooit wanneer papa thuis is (die is normaal vaak weg s'avonds) dus weet wel zeker dat het uitproberen is.

Deel Deze Pagina