Ik heb inmiddels best veel skinny broeken en meestal draag ik daar laarzen onder, maar daar is het nu niet echt weer voor. Ik draag daardoor eigenlijk in de zomer nooit skinny's, maar aangezien momenteel vrij veel broeken van mijn kont zakken, is mijn keuze iets beperkter . Ik snap dat sneakers er ook best onder kunnen, maar bij mij blijven die sokken die je niet ziet (omdat ze volledig in je sneaker vallen) nooit goed zitten en blote voeten vind ik vreselijk. Als het echt sandalen weer is, draag ik eerder een rok, jurk of korte broek. Ballerina's vind ik niks, dus wat blijft er dan over?
Geen: laarzen Sneakers Sandalen Ballerina's Veel meer Soorten schoenen zijn er volgens mij niet. Pumps is al genoemd. Crocs of teenslippers dan maar?
Ik heb ook eigenlijk alleen maar skinny's. Heb even wat linkjes gezocht van schoenen die lijken op wat ik vaak draag. https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-sneakers/00003001342223/Veterschoen*met*Perforatie*.prod?s=3&imgFmt=&positionInList=51 Deze heb ik pas gekocht: https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-instappers/00003001341965/Roze*slip*on*print.prod?imgFmt=&positionInList=10 https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-sneakers/00003001420859/Groene*sneaker*suéde*.prod?s=2&imgFmt=&positionInList=25 https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-sneakers/00003001291230/Sneaker.prod?s=3&imgFmt=&positionInList=70 Of pumps idd.
Ik rol de onderkant vd skinny een beetje op als het warm is, zodat je een soort driekwartbroek krijgt en dan Toms eronder.
Toms!! Juist heerlijk met je blote zwitkakkies 👍🏻 Sandalen met een sleehak, ballerina's, pumps als je die draagt.
Haha, ja daar heb je wel gelijk in . Ok, nieuwe vraagstelling: wat voor sokken kan ik dragen in een sneaker onder een skinny? Pumps zijn niets voor mij, ik kan er niet op lopen en ik vind ze eigenlijk ook niet mooi... En laat ik dan maar helemaal niet over crocs beginnen . Misschien een nog betere vraag: wie helpt mij schoenen uit zoeken voor mijn geplande schoenkoopactie, ik heb namelijk al veel te lang geen nieuwe schoenen gekocht. Behalve een schoen die mooi met sok onder een skinny kan, zonder hak trouwens ook nog, zoek ik ook nog sandalen zonder hak, die en lekker lopen en ook nog ok onder een jurk/rok staan. Met een baby die regelmatig op de arm moet, merk ik dat ik geen hakken draag (deed ik toch al bijna niet, maar heb bijvoorbeeld wel een aantal paar leuke sandalen met hak, waar ik wel goed op kan lopen, dus die droeg ik voornamelijk onder zomerjurkjes).
Ik had dus geen idee wat toms zijn ... Echt met blote voeten? Ik heb heel moeilijke voeten, krijg nog blaren in ecco's en loop niet goed op schoenen zonder goed voetbed. All stars heb ik nog niet, dus weet niet of die mij lekker zitten. Welke winkels verkopen die? En kan dat nog wel op je 40e?
Ik heb van die halve sport sokjes van de action. Met een sneaker zie je ze niet zitten en zakken niet af. Zal even kijken of er een plaatje op internet staat.
Die heb ik ook! Die komen tot halverwege de bovenkant van je voet en bij je tenen staat er 'SPORT' op. Zitten echt heerlijk en zakken inderdaad niet af. Je ziet ze niet zitten als je sneakers aan hebt.
JA! Die inderdaad. Zitten perfect. Ik kan helaas geen foto vinden. Ze koste per 2 volgens mij 1,99 Ze hebben ook andere halve, maar hoe die vallen, geen idee. In elk geval staat er SPORT op het sokje.
Bedankt dames! Ik ga op zoek naar die sokjes bij de action, leuke nieuwe sneakers en een winkel waar ze all stars verkopen. O ja, en ook nog sandalen . Dat wordt een goede "schoenen koop inhaalactie" .
Ik kan je de sneakersokken met siliconen randje (bij je hiel) van de H&M errrrrg aanraden!! Nooit meer afzakkende sokken!!! En je ziet ze niet als je ze aan hebt! (Geen idee of de h&m ze nog verkoopt.. ik heb ze vorig jaar gekocht..)
Een all star heeft geen voetbed! Goede sneaker sokjes idd!! Ik heb van de primark erg kleine, metbeen siliconen randje, die blijven meestal zitten!
Heb van die voetjes op de markt gekocht, blijven prima zitten. En dit is wat ik zoal draag onder een skinny :
Leuke schoenen Marianne. Ik vind lage laarsjes leuk er onder. Maar ook sneakers, lage gympies, pumps en ballerina's. Kan echt prima vind ik.