mijn zoontje heeft vorig jaar begin winter wat kleertjes gehad van mijn schoonmoeder. Daar zaten ook wat merk dingen bij, o.a 2 blouses van Ralph Lauren en een blouse van Burberry. Maar nu vraag ik me af in hoeverre ze echt zijn. Ik zelf geef er niet zoveel om, maar de kleertjes zijn te klein geworden en nu wil ik ze verkopen via MP. Maar goed ik wil niemand oplichten natuurlijk dus ik wil graag weten hoe ik er achter kom of ze echt zijn. Heb er nu zo snel geen foto van die kan ik morgen misschien wel even maken maar misschien hebben jullie tips waar ik het aan kan zien. Alvast bedankt.
In de winkels mogen ze geen nep merk kleding verkopen dus ik neem aan dat het wel echt is? of je schoonmoeder moet het niet in een winkel hebben gekocht natuurlijk..
Ben benieuwd naar foto's! Kan ik wel aan zien of ze echt of nep zijn.. Dan ook graag het kaartje aan de binnekant!
Ze heeft ze ook van MP maar dan nieuw weet niet of het kaartje er aan heeft gezeten..Mijn vriend zegt dat ze voor 1 blouse van Ralp Lauren 30 euro heeft betaald (hij was er bij toen ze het kocht).
Ik denk dat het echt is hor, mijn zoontje heeft ook een polo van Ralph Lauren en dat labeltje zier er precies zo uit!
En dan nog van Burberry... Jullie merken het al ik heb er geen verstand van en koop ook nooit deze merken.
die van ralph lauren is echt maar die van burbbery niet ik heb ook kleertjes van burberry echt en die hebben een ander labeltje
Die van burberry is overduidelijk nep. Ik heb zelf ook kleding van burberry en er zit duidelijk een ander labeltje in...
Ja dacht ik al dat die van Burburry nep is...Je ziet het aan de binnenkant ook aan de afwerking Dus die van Ralph Lauren is wel echt dat is fijn om te weten. Nu nog even bedenken wat ik er voor zou kunnen vragen. Dank jullie wel dames!!