Organisatie in zonnetje zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door IkbenTess, 17 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wij hebben twee kinderen met een beperking. Ondanks alle bezuinigingen worden we buitengewoon goed begeleid en geholpen, en wordt er alles aan gedaan mij te ontlasten en mijn kinderen te laten groeien en gelukkig te laten zijn.
    Ik ben deze mensen zo dankbaar, want ik merk dat ze onder grote druk staan en steeds minder middelen hebben en toch met hun hart hun werk doen. Ze maken mijn leven zoveel makkelijker, mijn kinderen doen het goed dankzij hen. Ik heb dat al eens gezegd maar woorden zijn niet genoeg. Weet iemand of er iets is, een goed doel of organisatie waar ik ze kan aanmelden om ze in het zonnetje te laten zetten? Of iemand die zelf iets gedaan heeft, ideeën heeft etc? Het gaat om een grote organisatie.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lastig is dat hè, je bent ze zo dankbaar maar kan eigenlijk weinig terug doen. Wat hij toen hebben gedaan is diegene een leuke kaart gegeven met een foto van onze dochter zoned sonde met een cadeaukaart van de Hema. Maar dit ging om een eenmalig iets, zij heeft op het kdv de sondevoedingen van onze dochter verzorgd, geoefend met eten en contact opgenomen met de kinderarts voor een plan omdat ze dacht dat onze dochter inmiddels wel kon eten. We hebben zoveel aan haar gehad! Ik ben ervan overtuigd dat dankzij haar onze dochter relatief snel (na 6 maanden) weer is gaan eten. Dus wilde persé iets geven, maar ook niet te gek. Uiteindelijk is het ook wel gewoon haar werk ;) (al heeft ze voor ons echt heel wat stapjes extra gedaan, maar ik kon de liefde die ze had voor onze dochter ook haast voelen, ze wilde het zelf ook heel graag :))

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Kun je misschien een sponsoractie opzetten?

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Als je zoekt op je titel in google kom je wel wat tegen maar niet heel veel en moet maar net in je woonomgeving zijn.

Inderdaad anders leuk om een sponseractie op te zetten. Moet natuurlijk wel bij je als persoon passen om zo in de aandacht te staan.

Mocht het wel bij je passen dan zou je in overleg met je supermarkt flessen kunnen verzamelen. Klanten die dan op een bepaalde dag bij jou wat in kunnen leveren, jij hebt dan een duidelijke poster waarom je dit doet.
    Ik denk dat je dan echt wat leuks voor ze kan doen. Iets halen bijvoorbeeld voor de hele groep. Iets wat zinvol is en geen budget voor.

Ps super lief dat je dit wil doen in welke vorm dan ook!!

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zou ook denken aan een sponsor/inzameling actie.

En misschien nog het oranje fonds, bosk of de nsgk benaderen?

Ik doe zelf vrijwilligerswerk in een kinderhospice. Wij zijn dringend toe aan andere zitstoeltjes voor de kinderen. Er gaat binnenkort een soort van auto tocht van start die geld gaan inzamelen voor de speciale stoeltjes :) Hopelijk geen onderuitgezakte kinderen en rode ruggetjes straks meer :D

6. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Een sponsoractie weet ik niet hoor, das niet echt mijn ding :D Of ik moet het met nog wat mensen doen, dan lukt het wel. Ik zal er eens goed over nadenken en uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat.. en of de organisatie het zou kunnen waarderen natuurlijk. Materialen zijn namelijk het probleem niet, vooral personeel en hulpaanbod verschralen heel erg.

Deel Deze Pagina