Wie heeft er een leuk ideetje om in de negen maanden mand te doen? Graag een soort top negen.Het mag max.50 euro kosten. Ik weet niet of ze BV of flesvoeding wil geven, of ze spenen gebruiken etc... Lastig dit, maar oh zo leuk om te geven. Pampers zitten er al in bedankt alvast, Groetjes.
voor de laatste maand iets lekkers voor mama en een biertje voor papa. Of een mama blad? sigaar voor papa. puzzelboekje voor mama, voor het wachten Of een fotoboek om foto's in te plakken (schijnt op 1 te staan om te doen in je verlof)
Wat een leuk idee. Ik vul even aan: - slabbetje - iets van Zwitsal - Mama-bodylotion - setje lepeltjes - besteksetje - bordje - sapflesje - een rompertje - sokjes of schoentjes - een boekje Zit hier wat tussen voor je?
Ohhh dames! Wat leuk! Ik word al helemaal blij Raar hoor, ben mama van twee dames en wist het dus echt niet meer. Ze is nu volgens mij 3.5 maand.
Dat zakdoekje is ook een leuk ideetje Wow.. Ik zoek echt ook naar wat tastbaars. Fotoboek is natuurlijk ook leuk om te geven. Al ben ik bang dat wij nogal verschillend zijn in smaak.
Ik had een heel mooi zilveren tandendoosje erin zitten (oké het duurt wel even voor ze gaan wisselen, maar vond het zo mooi). Ik vond het superleuk om zo'n mand te krijgen en heb er gelukkig toen 2 gekregen. Een klein flesje champagne is natuurlijk ook leuk, voor papa en mama dan he
Zwitsal olie, body en cremé Oh ja, champagne en een klein doosje blauwe en roze muisjes. Rolletje beschuit erbij. Doe er een cadeautje bij met: Open maken als IK er ben
-rompertjes/sokjes/spuugdoekjes/slofjes/slab etc. -fotolijjstje voor echo -gipsblikje handje/voetje -boekje -zwitsel mama-zwitsal voor de baby (schuimgel/shampoo) -omslagdoek -tandendoosje -namenboekje -knuffeltje -badeendje -fotoalbum(pje) -washandjes -roze en blauwe balonnen -rammelaar -9 maandenboek Tip: bij xenos hebben ze heel goedkoop manden en leuke koffertjes hier kan je het leuk in stoppen! Succes!
Alleen heb je kans dat beschuit niet zo heel lang houdbaar is he... Ik weet niet hoelang ze al zwanger is?
Mijn moeder had een soort kraammand voor mij, bedoel je dat? Ik mocht dan elke dag een kadootje uitpakken en dat 10 dagen. Ze had erin gedaan; - stoffen pop - parfum voor mijn man - rompers hema - ledikant lakentje van lief - nachtlampje bijenkorf - babybestek bijenkorf - slaapzakje prenatal mt 60 - bad/douche spul voor mij - knuffeldoekje happy horse - en het laatste ben ik vergeten, haha.. Was heel erg leuk, alleen ik lag 7dgn in het ziekenhuis dus heb me niet kunnen inhouden. Heb alle kadootjes tegelijk open gemaakt, haha!!
) Wat leuk. Ik bedoel de negen maanden maand. Voor elke maand van de Zwangerschap iets.. Ze mag al wel vier cadeautjes openmaken haha. maar goed, maakt het niet minder leuk natuurlijk. Ik kon me ook niet inhouden hoor
-redbull voor papa -boxspiraal -lekker kamerjas voro mama -anti straie creme -van Bambam heel leuk doosje voor het eerste plukje haar! (toevalling in de Bijenkorf gezien) -baby's buikjes olie van Weleda -en natuurlijk die standaard dingen als slabbies, tutdoekjes, zwitsal producten of natuurlijk juist een ander...zoals Natusan oid...bijtringen, pyamatje, etc etc etc
Als het echt 9 maanden is, is het misschien ook leuk om er wat in te doen voor de laatste drie maanden, bijvoorbeeld: Bordje/bakje (5st bij Etos voor paar euro), lepeltjes, potje Olvarit voor 6 maanden, potje voor 8+ (let wel op houdbaarheidsdatum) of een kookboekje voor kindjes (bijvoorbeeld Opperdepop, van de Albert Heijn) als ze van koken houdt.
Leuk idee! Ik ben bezig met een geboortemand voor een vriendin, dus voor 10 dagen en haar man is kok en spaart kookboeken dus dat vind ik eigenlijk wel een goede! Heb hem zelf ook... Ik heb in de geboortemand tot nu toe ( heb nog iets van 8 weken) setje kleding van lief Een klein onzinboekje over voordelen van papa worden ofzoiets wat sokjes... verder moet ik eigenlijk weer even in het tasje kijken hoever ik ben Wat ik zelf de vorige keer in mijn mand had was geboortethee dat vond ik ook wel erg leuk! Dus ben al aardig op weg...
Geboortethee, klinkt leuk! Misschien met 2 kopjes erbij met mama en papa erop. Heb ik laatst ook gescoord bij de Action. EEn dikke sigaar voor papa! Een paar blikjes redbull voor papa. Bruinbier met een leuk etiket voor mama (goed voor de BV) net als cashewnoten. Mocht het een jongentje zijn een shirt (blouse)voor papa en kind hetzelfde. Voor mama een lekker hemd/shirt voor de BV, of voor in bed de eerste dagen. EEn oppasbon + Een bon voor uiteten