hoe maken jullie de lekkerste pannekoeken?,wil vanavond eens lekker pannekoekjes gaan bakken mmmmmmmmmmmm
aan mij heb je niets want bij mij worden ze of niet gaar, of ze zijn te dik, of ze fikken aan. heb al 100 verschillende pannen, boter, beslag en technieken geprobeerd maar helaas. succes
bloem, eieren, melk, snufje zout doe ook altijd een beetje olie door het beslag heen als vulling: spek appel kaas of besmeren met: jam chocopasta poedersuiker gewone suiker stroop heb trouwens een crepepan om pannekoeken in te bakken gaat een stuk beter dan in een koekepan
Ik gebruik altijd de meergranen mix van honig maar doe er standaard een extra ei bij en veel meer melk dan nodig. Zodat je lekkere dunne pannenkoeken hebt en ik gooi er ook behoorlijk wat zout doorheen. Mensen vinden mijn pannenkoeken altijd super lekker (ik kan er zelf geen mening over geven want ik hou er niet van ik vind het alleen maar leuk om ze te bakken
Als ik zoete pannenkoeken maak gooi ik er een zakje vanille suiker doorheen door het beslag. pannenkoeken met kaas en pannenkoeken met spek zijn hier favoriet! maar ook met appel, kaneel en rozijnen zijn erg lekker.
ik heb altijd die mix waar alleen water bij moet! ik hoef er nooit meer als 2.... en dan gewoon stroop met appels erop!
Ik heb altijd gewoon een kant en klare mix uit de supermarkt. Ik bak ze eigenlijk altijd met spek. En een paar naturel pannenkoeken. Lekker! Ik ga ze toevallig zondag bakken. Jammie!
ik doe al het eten, maar pannekoeken bakken lukt me echt niet mn vriend maakt ze altijd ik vind het nooit zo boeiend en hij is er helemaal gek op dus is mooi dat ie ze zelf maakt ik haal altijd die van koopmans origineel gewoon. en dan met spek & kaas eet ik ze, mn vriend met kaneel en suiker
Nou als ik iets niet kan, is het wel pannekoeken bakken, ik vind er niks meer aan, heb ook van alles geprobeerd, maar zelfs met lukt-altijd-garantie- mislukt het grandioos......... ach mijn vriend zegt altijd, jouw eten ziet er niet uit, maar smaakt wel. dus wie weet ga ik van het weekend ook maar weer proberen te bakken
ik haal altijd mix voor pannenkoeken bij een molenaarswinkeltje hier in de buurt. Een pannenkoekenpan werkt ook fijn!!! Verder zijn hier favoriet: Pannenkoek met kaas, champignons, ham, uitje en kruidenboter Pannenkoek met appel, kaneel, rozijntjes (en spek)
Ik vind zelf van wel haha bij mn ouders thuis aten we dat vaak. Ragout opwarmen en lekker over je pannenkoek daarna uitsmeren mmmm jum!
Ik eet ze meestal met spek (en kaas).. Tip om te proberen - laat de pan goed heet worden voor je er beslag in gooit.. Dus echt lang wachten En mix van Koopmans Grootmoeders Pannenkoek is ook lekker..
Ik doe 't op dezelfde manier als zustertje en ninien! En 't lekkerst vind ik 't om er daarna appelmoes op te smeren, daarop nog een pannekoek en dan ff in de magnetron, zodat de appelmoes ook warm is, hmmmm!