Mijn zoontje is nu 10 en een halve maand, maar slaapt eigenlijk nog steeds niet goed door. Hij wordt de laatste tijd ook steeds om 6.00 uur 's ochtends huilend wakker dan geven we zijn speentje en slaapt dan tot ongeveer half zeven kwart voor zeven. Hij gaat dan rond kwart over 9 weer slapen meestal 2 uur en om half 2 weer ook 2 uur en dan 's avonds weer rond kwart over 7 half acht tot de volgende ochtend. Maar wordt gemiddeld wel 4-6 keer per nacht wakker(meestal speentje en weer stil),maar vooral in de loop van de vroege ochtend. Als ik hem met z'n ochtendslaapje op bed leg ligt hij ook zo te slapen. Heeft iemand tips/ervaringen voor mij? Alvast bedankt
Heb geen tips voor je, ik wil alleen maar zeggen dat het vervelend is. Maar ik ben blij voor jullie dat het speentje erin is en weer slapen, hier kan hij gerust anderhalf uur wakker zijn. Vermoeiend die kids............(maar overdag zijn ze leuk)!
Je wilt eigenlijk alleen tips voor de nacht en dan vooral de vroege ochtend, toch? De andere slaapjes zijn toch perfect zo? Als hij in de vroege ochtend niet goed meer kan slapen, heeft hij dan niet gewoon honger? Misschien nog eens voeden als hij de eerste keer wakker wordt en dat hij dan weer goed doorslaapt?