Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijke mandjes maar als ik in een babywinkel kijk, zijn ze standaart te duur. Bij de hema hebben wel witte. Maar ik ben op zoek naar oranje ! Iemand ?
Ik heb iets dergelijks in oranje bij de Kwantum gekocht. Maar dan praat ik wel over 6 jaar geleden. Misschien bij de Xenos proberen?
geen oranje, maar wel paars bruin zwart en beige, gisteren bij de action gezien voor 1,50 en 1,99, niet van plastic maar van banen stof (kom even niet op de naam).
Xenos heeft ze sowieso in het zwart, die hebben we gekregen als kraamcadeau.. Kwamtum en Leenbakker hebben ook wel zulke dingen denk ik.
ik heb ook overal gekeken maar negens hebben ze z,n leuke vind ik. Ik heb nu mandjes van de hema maar zelf een bloem op gemaakt! Ze hebben veel rieten mandjes enz maar die vond ik niet mooi of de maat is niet goed enz
Ik heb ze in het oranje en blauw! Januari 2011 gekocht bij de prenatal... Geen idee of ze er nog zijn....
Thanx, ladies. Miss trenthopper (al vind ik die ookbest duur) xenos enzoal gewerdt, maar niet goede kleur. Miss iemand nog een webshoptip? Ben helaas nogniet zo fit dat ik nu deur uit kan.