Wie kan mij helpen aan een weekendje weg met volgende eisen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Badjas, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik wil graag een weekendje weg met mijn man. Alleen ben ik erg slecht in dingen op internet zoeken en hoor ik graag ook ervaringen van anderen. Weet iemand ergens in NL een huisje dat je een weekendje kunt huren voor 2 personen met privé sauna/zwembad/jacuzzi in het huis? Het is dus wel luxe maar ik wil dat echt privé hebben omdat dat weekendje om ons tweetjes draait. Ik ken wel een hotel met privé zwembad/sauna maar ik heb liever een huisje/bungalow etc. dan een hotel. Het liefst ook in een bosrijke omgeving zodat we ook nog eens heerlijke boswandelingen kunnen maken. Dus weet iemand het bestaan hiervan (liefst met prijs opgave) en heb je een site waarop ik het kan bekijken? Ik ben je dankbaar! En heb je er zelf ervaring mee hoor ik dat ook graag. En overal in NL is prima.

Groetjes,
    Badjas die haar man wil verrassen.

2. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Trouwens, ik heb al op sites als weekendjeweg.nl gekeken maar ik word er niet wijzer uit en heb dus specifieke eisen.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bij centerparks heb je huisjes met een sauna erin!

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
  5. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Wow! Wat zijn jullie snel met jullie reacties! Ik ga gelijk even alles uitpluizen, heel erg bedankt voor het zoeken.

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    de vip huisjes in centerparcs hebben een sauna en de nieuwe eden huisjes ook een bubbelbad.

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    www.ontspanjenu.nl
    Zijn wij eens geweest in een bungalow, met jacuzzi en sauna ;) En bij het bos!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  9. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Was even ertussen uit geweest maar ga gelijk weer verder kijken. bedankt dames. Hoe meer privé, hoe beter. Ik laat het jullie weten zodra ik een keuze heb kunnen maken.

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    op ameland heb je huisjes met een zwembad erin sauna, jacuzzi en zonnebank maar volgens mij zijn dat alleen de 12 persoons huisjes voor zekerheid kan je even kijken op www.kleinvaarwater.nl

11. Center Parcs heeft idd op verschillende parken met Vip Cottages, deze hebben o.a. een Sauna etc ;)

12. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    wij zijn al twee keer in marveld geweest(zijn gisteren weer teruggekomen)
    en hadden een 6 persoons huis met 6 pers.jacuzzi(echt onwijs groot) een sauna en een sunshower(grote douche met zonnebank erin terwijl je staat te douchen word je dus bruin)
    www.marveld.nl

groetjes debby

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij gaan vaak naar Landal (Land van Bartje). Daar hebben ze huisjes met bubbelbad, sauna en zonnebank.

14. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    http://www.specialhotels.nl/?mode=viewh ... 0Whirlpool

Ik ben hier eens heen geweest met mijn vriendje, echt een aanrader!
    De jacuzzi staat wel in de tuin, en misschien denk je dat je weinig privacy hebt, maar dat is echt niet zo! die mensen die in dat huis wonen komen alleen sochtends een ontbijtje brengen, en ik heb ze voor de rest van het weekend niet gezien!

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    van der valk heeft volgens mij in Haarlem ook dit soort huisjes. Ik dacht dat het bungalows zijn, en geen hotelkamers. Maargoed, ik heb dat iemand 2 jaar geleden een keer horen zeggen. hoe het zit weet ik niet precies.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hof van Saksen in Drenthe, ik ben er nog nooit geweest, maar ze hebben er van alles. http://www.hofvansaksen.nl

Deel Deze Pagina