Mijn dochter had een blote tienerpop (Bratz) bemachtigd. Op een gegeven moment wijst ze op de borst van de pop: "Is drinkemama!" en op de andere "Is ook drinkemama!" Ik heb me bescheurd! Wilde het gewoon even vertellen!
Hahaha leuk he😂 Mijn zoon heeft tot 2.5 jaar gedronken dus hij weet het nog. We waren op bezoek bij vrienden en hij zegt tegen een vriendin van mij met een zwart tshirt die heeft mama ook. Hij wees naar haar tshirt dus ik zeg ja mama heeft ook een zwart tshirt. Hij zegt nee mama ook melkie dus hij bedoelde mama heeft ook borsten.. ik lag in een deuk
Hahaha.. Zoon van net 4 (gedronken tot 2,5) heeft nog steeds de associatie borsten/drinken.Hij noemde het altijd mama-drinkie Wat leuk zeg, dat jouw zoon het óók nog weet, Mavi Derya! Wij stonden laatst in de Hunkemoller, het eerste wat hij roept (wijzend naar Sylvie Meis in spannend setje): Heeeeeeeeeeee! Het is de mama-drinkie! Ik kwam niet meer bij... Overigens noemt hij mijn borsten borstels
Haha, wat een leuke reacties! Dank je wel! Ze was 13 juni jarig (en dat was ook de dag dat we de WHO-aanbeveling in the pocket hadden, woohoo!) maar die teller doet schijnbaar niets meer na de 2e verjaardag. Toch eens op zoek gaan naar een teller die het wel doet.