balen balen balne. als kind had ik een keer een grote muggenbult op mijn oog zodat mijn oog half dichthing. Dat is me altijd bijgebleven. Ik smeer er eigenlijk altijd autan op in de hoop dat ze daar niet weer prikken (alleen in het muggenseizoen smeer ik dat erop natuurlijk). nu heb ik nog niet gesmeerd want ik had nog niet echt muggen gespot. Maar vanmorgen zat er toch een bultje op mijn oog. Grrr hebben ze me denk ik toch te pakken gehad. gelukkig niet zo erg asl vroeger, maar voel wel dat er wat tegen mijn ooglid aanzit zeg maar. hebben meerdere meiden dit gehad?
Op mijn oog nooit maar wel op mijn voetzolen bijvoorbeeld dat is ook zo verschrikkelijk, en je kan niet krabben.... pfff..
ik heb het al een paar keer gehad had er ook echt een dik oog van haha... ik zou er niks opsmeren misschien ff koud washandje ertegen houden ofzo...??? bij mij was het altijd de dag daarna al zo goed als weg dus hoop bij jou ook!
ik heb het nooit op mijn oog gehad maar wel op mijn onder lip man wat is dat vervelend het juikt en kan niet krabben omdat het anders zeer doet >.< echt zo vervelend
@chai dat is ook een rare plek, gelukkig nooit gehad @luuus ik hoop ook dat hij snel weg is. is best raar gevoel dat je oog iets dichter is @lola dat is zo irritante plek. Ik had dus ook niet echt een mug gezien (eens een verdwaalde) maar verder ook niet.