Wanneer krijgt je kind welk kado bij de cz zorgverzekering? Ik weet dat ze erg leuke producten van zetje zebra hebben.
Mijn dochter kreeg in het kraampakket voor nu een boekje met iets over een zusje. Toen ze 2 werd (vorige week) kreeg ze een tandenborstel met zo'n opberg dingetje. Toen ze 1 werd kreeg ze niets, maar zaten middenin de verhuizing, dus kan ook naar het oude adres zijn gegaan. Las namelijk dat iemand zwembandjes kreeg met 1e verjaardag.
In het kraampakket zat die grote knuffel en een spelletjes? Boekje meen ik en toen mijn zoontje 4 maanden was kreeg hij zo'n "mobieltje" knisper dingetje. Zoontje vind hem erg leuk. Krijg je nog meer dan? Ik was bij beide dingen zeer verbaasd maar vind het wel erg leuk.
Ik had in het kraampakket de grote knuffel en een boekje dacht ik.. Daarna met een maand of 3 dat gsm knisper ding (was m'n zoon z'n favo speeltje haha) hij wordt as week 1 dus of er dan iets komt geen idee..
Zoontje bij geboorte zetje zebra knuffel, 1e verjaardag zwembadjes en 2e verjaardag tandenborstel. 3e verjaardag niks. Dochter bij geboorte ook de knuffel en 1e verjaardag een zonnebril. En geboorte zusje een leuk boekje van zetje krijgt een zusje.
hier ook alle dingen gehad en met 4 jaar krijgen ze en dingetje voor aan de had wat je de naam op kan zetten voor als ze naar school gaan erg leuk
Rond haar 4e kreeg onze meid een lunchbox toegestuurd. Verder ook de andere spulletjes gehad, die de andere meiden opnoemen.
Wat raar, ik heb alleen iets in de kraampaketten gehad en verder niets, niet bij de oudste en bij mijn middelste kindje ook niet Geen 1e - 4e verjaardagskadootjes.
in het kraampakket de welbekende knuffel met 3/4 maandjes een krisp dingetje met 1 jaar de zwembandjes afgelopen zomer een zonnebrilletje en voor de kerst toen hij twee werd ( hij is 1e kerstdag jarig ) een tandenborstel met opberg kokertje
Hier ook het een en ander wat voorbij komt. heb alleen niets gezien w.b. het boekje over broertje of zusje. de kadootjes zijn wel herl leuk.
Hier bij de 1e na aanvragen kraampakket een lijstje voor echo foto, de 2e keer 2 zedje tutlapjes (tweeling) in het kraampakket grote zedje en een boekje met liedjes/babyspelletjes, de 2e keer netjes 2 zedjes, het boekje zedje krijgt een zusje (en het grote tweelingenboek, maar da's niet van zedje, al hadden ze er wel nog een eigen omslag omgegaan ) en daarna niks meer: kinderen zijn bij mijn man op de polis gegaan en die zit niet bij cz dus helaas. Maar ja, toch liever een uitgebreidere dekking voor de kids dan leuke cadeautjes.
Hier ook de al genoemde knuffel, knisper-mobieltje, en lijstje voor echofoto. Ook eens zedje-stoepkrijt hier bezorgd (voor de oude bewoners, volgens mij is hun zoontje inmiddels 3..)
Ik heb ook alle dingen gehad die ik hier voorbij zie komen, maar ik heb ook nog een set Zetje Zebra zonneschermen voor in de auto gehad.
Hier heeft mijne ene dochter ook al die kado's gekregen en mijn andere dochter nooit iets ??? Dus vorig jaar een klachten brief geschreven of ze voor beide iets willen sturen of voor beide niks.Ze zijn heel kort op elkaar jarig en schillen maar 1 jaar en snapten niet waarom de ene wel wat kreeg en de andere niet. Sindsdien heb ik niks meer gekregen
Die heb ik inderdaad ook nog gehad, bij de eerste toen, die heeft toen ook geen tandenborstel gehad maar een heel leuk houdertje voor je borstel met daar aan vast een lijstje waar hij een foto in kan doen hahahah Ik vraag me af he, doet iedere verzekering dat?