morgen om half zes komen een paar vriendinnen mee eten en wij eten voor 1 keer heel slecht voor de tv (samen met de peuterpuber) want wij willen graag een wedstrijd zien die om half zes live word uitgezonden. Dus nu ben ik opzoek naar een makkelijk recept wat ook makkelijk opgegeten kan worden. Ik dacht aan een pan Chili, maar daar heb ik niet zo trek in haha Iemand nog een leuk idee?
Ah allerhande het recept lasagne met pesto. Heb er zelf nog extra tomaten een ui en paprika bijgedaan en het is makkelijk lkkr en snel
Pasta pesto 100 gram farfalle PP spekjes bakken met pijnboompitjes als pasta gaar is mengen met groene pesto en creme fraiche. Voeg spekjes en pitjes toe. Halveer cherry tomaatjes, voeg toe. Roer er gewassen bladspinazie bij. Klaaarrr
Heel toevallig. Vriend en ik koken elke week een keer iets anders dan normaal voor elkaar. Ik had jou ovenschotel uitgekozen maar deze keer was vriend aan de beurt. Komt hij thuis zegt hij; ik weet wat ik ga maken! Laat hij het recept zien, was het dus van jou pagina de mexicaanse ovenschotel! Heerlijk!
Maar wat is het recept? Of waar kan ik het vinden? Nu word het ertensoep maar ben nu wel benieuwd naar die schotel!
Als ik echt iets snels wil maken en ben niet per se in een gezonde bui maak ik pasta in tomaten-roomsaus. Wat courgette aanbakken tot het bijna gaar is, pakje slagroom (en eventueel kruiden of pesto) erbij, even wat laten inkoken en tomatenpuree erdoor (wel de tomatenpuree even verwarmen). Met champignons kan het ook alleen die kook ik gewoon IN de slagroom omdat er veel vocht vrij komt, en dan wat extra tomatenpuree als bindmiddel. Blikje tonijn erbij en door de pasta doen. Is echt heerlijk.