even een vraagje, leah heeft volgens mij last van haar tanden, sinds maandag beetje dunne broeken. af en toe lijken het alleen vezels te zijn?? maandag had ze een tand bij (van onder) en het lijkt alsof er nog door aan het komen zijn. van de week al steeds van die dunne broeken met veel vezels (tis niet echt poep?, meer korreltjes, vezeltjes) vanmorgen had ze een diarree broek, niets vezels of korrels, gewoon hele dunne poep. alles zat eronder (dat was niet zo erg, we gingen net douchen) ze is verkouden en snotterd en hoest (hoesten sinds gisteravond) nu is mijn vraag: moet ik haar iets geven tegen de diarree/dunne broeken? of niet. ze drinkt goed, eten iets minder (maar volgens mij zit ze in een sprong) wat ze lekker vind eet ze wel vanmorgen nog een fles van 210gedronken. en zo een boterham proberen. ze slaapt wel veel de laatste dagen (anders ook nog redelijk veel) ik ga zo om boodschappen en even langs de etos, maar was benieuwd of jullie nog tips hebben?? (oh en ze had vannacht een klein beetje gespuugd?? (geen melk) denk van het hoesten (ze hoest af en toe best hard, maar het klinkt niet eng)