Hoop dat hij goed staat hier.. Ik ben voor ons zoontje bezig met een soort dagboek... Als ik tijd heb probeer ik daar de dag in te beschrijven, alles in de ik-vorm dus vanuit L. zijn oogpunt zeg maar.. Maar nu word het toch aardig veel (gelukkig wel digitaal) maar wil er een soort boekje van (laten) maken..Weet alleen niet hoe ik dat aan moet pakken.. Bij de drukker hier in de buurt kan het wel, maar kan geen precieze prijs doorgeven omdat we nog niet weten hoeveel bladzijdes het zijn e.d. Hij is bijna 6 weken oud en kan nog wel even duren voor het genoeg is om er een boekje van te maken, maar wil nu vast een begin (laten) maken Ik wil het zelf ook wel doen als dat mogelijk is maar daar heb ik dus helemaal geen verstand van Zijn er meiden die dit ook hebben gedaan of laten doen? en hoe kan ik dat het beste aanpakken? alvast bedankt
Waarom maak je er niet zo'n fotoboek van bij de hema? Je kunt daar toch ook veel tekst in kwijt of is dat echt vooral foto's? Het laten inbinden bij een drukker hoeft niet heel veel te kosten. Maar je hebt zoveel verschillende manieren. De goedkoopste optie is wel een ringbandje en de duurste is om het echt te laten naaien, als een echt boek. Je kunt het ook laten lijmen of iets dergelijks. Er is echt heel veel mogelijk. Aan wat voor manier van binden zat je te denken?
Wel als een echt boek(je).. Ringband heb ik ook al aan gedacht, maar vind ik niet zo heel mooi hiervoor.. Het liefst ook een leuke omslag, maar kan redelijk tekenen dus dat kan ik gewoon zelf doen.. We hebben al een fotoboek, maar is niet zo geschikt voor tekst vind ik (sorry ben aardig veeleisend haha).. Lijmen wist ik niet, kan ik wel even naar kijken hoe dat er uit komt te zien..
Ik denk dat je bij de drukker aan het verkeerde adres bent...je laat de bladzijdes nm niet drukken (tenzij je heeeeeeeel veel geld wilt uitgeven!) Denk dat ze gewoon digitaal printen . Je kan het beste een boekbinderij opzoeken. Die kan je alle mogelijkheden vertellen wb het inbinden van dit dagboek! Maar als je het aantal blz niet weet kunnen ze je natuurlijk ook geen duidelijke prijs opgeven! x
Boekbinderij? hihi wist niet dat die bestaan joh! Straks maar even googlen haha.. Misschien dat ze wel een indicatie geven hoeveel bijvoorbeeld 100 blz. kosten en hoeveel 500 e.d.. Bedankt voor de tip!
ja dat kunnen ze je wel geven! Een drukker heeft wel contacten met boekbinderijen hoor maar ja dan loopt het via de drukker en is misschien iets duurder! Gewoon even googelen! Leuk idee trouwens hoor! x
Heb het gevonden.. kwam via een boekbinderij bij een site waar je het online heen kan sturen... binnen 5 werkdagen heb je het boek dan in huis.. kosten verschillen, dus kijk daar later wel naar i.v.m. soort kaft, omslag, tekening e.d. en aantal blz. Even met mn man overleggen wat hij leuk vind.. Zit ook een soort garantie op, dat als het anders is dan bedoelt o.i.d. ze het opnieuw drukken..
Ben voor een kale kaft, (hard gebonden) 100 blz. tekst in zwart/wit, A6 formaat maar zo'n 25 euro kwijt geloof ik.. Deze mag dicht