Hallo allemaal, Ik dacht laten we onze beste kameraadjes ook even in t zonnetje zetten. Hierbij wil ik mijn 2 lieve vriendinnetjes even laten showen Mijn grote Husky vriendin Luna & mijn kleine Chihuahua vriendinnetje Lola. Ze maken je toch altijd vrolijk op welke momenten dan ook. Laten jullie ook je mooiste foto's van je dierbare beestjes zien. Ben benieuwd naar jullie knapperds
Door de allergie van mijn man zijn dieren hier niet mogelijk. heb een zeeaqua waar ik erg vrolijk van word
Dit is Darko onze Duitse herder. Mijn grote steun!! Ik zal straks ook een foto van Frits en mitsy zoeken.
De achterste is vlekje de allergrootste, irritantste, schattigste en liefste knuffelkont.. mijn allergrootste maatje Ligt continu bij me in de buurt en nu met vuurwerk wil ze het liefst onder mn vest kruipen tegen me aan.. Daar voor is knorretje een knorrepotje die het liefst lekker in een hoekje ligt en af en toe een aai komt halen..
Dit is onze konijn (en de grote broer van onze zoontje ) trikkie. Inmiddels alweer ruim 8 jaar bij ons.
Dit zijn onze kameraadjes... Een Engelse buldog van 6 en een West Highland White terrier van bijna 15. Bekijk bijlage 436178