Hoes auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door username, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wie weet waar ik een hoes kan kopen voor onze Ford Focus station? Ik heb veel vroege diensten en ben een kwartier kwijt aan krabben enzo.
    Mijn eerste gedachte was Halfords, maar die zijn helaas failliet.

Eventueel van die schermen voor voor-en achterruit zijn ook okay. Dat scheelt al heel veel werk ;)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Action misschien? Wij hebben ruitverwarming in onze ford voor en achter, nooit meer krabben 😁

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ruitverwarming, heerlijk. Zo hip is onze auto dan weer niet. Wel achter, maar niet voor.

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Pasgeleden hadden ze bij de Lidl autohoezen in drie maten. Je kan even kijken of er toevallig nog ergens eentje te krijgen is, je kan het maar net treffen.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

#5 Beeb87, 23 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2015
    Persoonlijk zou ik gewoon even krabben.
    Een hoes scheelt je inderdaad tijd maar als je die veel gebruikt dan zit binnen de kortste keren heel je auto onder de krassen.
    Je trekt de hoes over je auto heen en er hoeft maar een flinke zandkorrel op te liggen en de eerste kras zit over je dak.
    Plus dat die dingen altijd wapperen en schuiven, dus nog meer krassen.

Nou weet ik dat het een gebruiksvoorwerp is maar ik ben gewoon heel erg zuinig op mijn auto en zou het zonde vinden om over een half jaar een auto vol met krassen te hebben.

Zou dan liever zo'n voorruit beschermer erop leggen.
    Aan de onderkant leg je de ruitenwissers erop en aan de binnenkant van de auto kan je de elastiekjes aan elkaar maken.
    Als die goed past dan komt er echt geen ijs op je raam te staan.

Hoef je alleen nog maar de zijruitjes te krabben.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dank voor de tips dames. Ik ga vanmiddag eens op zoek.
    Ik ben niet zo zuinig op m'n auto. Hij is al wat ouder dus die krassen zitten er al op. Daarbij het is een gebruiksvoorwerp ;)

Als ik daar heel voorzichtig mee moet doen kan ik beter gewoon niet de weg opgaan. Als ik soms zie hoe mensen hun portier tegen andere auto's duwen als ze in hun auto willen...

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij hebben die van lidl. Ideaal

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Zijn die groot genoeg voor een Station?

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ze hadden toen 3 maten en de grootste
    Past om station

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Misschien een tip hier spuiten we in de avond de ramen in met antivries en dan smorgens als er een beetje ijs op zit nog een keer! Even de ruiten wissers aan en een trekker over de zijramen en met 3 min rijd ik weg

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij hebben ook een Ford Focus Station en we hebben de hoes van de Lidl, die er helemaal overheen gaat. Moet je met 8 touwtjes/haakjes vast maken en wij vinden hem ideaal.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    gewoon zo'n zilverschermpje van een euro op je raam leggen. te koop bij hema, bouwmarkten, blokker, action enz.
    en verder een fles ruitontdooier. ook van bijvoorbeeld action.
    ik spuit mn zijruiten in met de ontdooier, zet kids vast, trek het scherm van mn vooruit en rij weg. achter zijramen doe ik niet en achteruit is binnen notime door de verwarming ontdooit.

zo'n hele hoes zou ik persoonlijk niet willen. veel meer werk. ik moet smorgens altijd wel lachen. staan de buren zich al een tijd rot te krabben als ik aan kom lopen met de kids. ik rij weg en hun staan nog te krabben of zitten in de auto te wachten tot alles een beetje weg is. die verbaasde gezichten :p

Deel Deze Pagina