Hoi meiden, Ik heb een dringende vraag! Gisteren hebben wij onze gang geverfd,en daarna hebben de poezen er doorheen gelopen,toen we het ff niet in de gaten hadden.. Wij hebben een nepleren zwarte bank,en daar zat wat verf op.. Nu hebben wij dat met een beetje terpetine verwijderd,en nu zijn heel die vlekken vaag wit uitgeslagen!! Hoe kan ik dit nog goedkrijgen..?? Schoensmeer?? Alvast bedankt!
Pfff ik vrees dat je dat niet goed krijgt de bank is beschadigd door de terpetine dat trekt er gewoon in.
zou gekleurde schooensmeer proberen hij is nu toch al verpest. volgende keer verf met een schoonmaaksopje verwijderen gaat heel vaak goed!
meer speciale verf voor je bank dat kan je geloof ik bij een doe het zelf zaak wel kopen en anders ff googlen.. het bestaat echt zag het laatst nog op tv .. succes.. xx
oh men,ik baal hier echt zóóóóó van!!!! Mijn bank is net 3 maanden oud!! Ik voel me echt zo'n domme K*t!!
Dat denk ik ook omdat het geen echt leer is dus het trekt er niet in. Dan zit je kleding er straks ook nog onder.
kan je niet de zaak bellen waar je de bank hebt gekocht en dat hun misschien weten waar je die verf kan halen ?
hihihhi domme muts. Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen dat je vage vlekken in je bank krijgt. Had me dan ook gebeld. hihihihi heb jij weer....
Ja dat wou ik net zeggen, heb me laatst even helemaal verdiept in alles van hg en echt overal is een oplossing voor! ik zou dat spul ervoor gebruiken!
Dan de verzekering bellen en zeg dan dat je de fles terpetine hebt laten stuiteren op de bank Poehh, ik houd niet van frauderen, maar tis het proberen waard? Heb nog nooit iets opgegeven aan de verzekering maar goed! haha!