puckabag ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mammadoe, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Er hebben hier vast wel mensen ervaring met de puckabag. Is hij de investering waard of kan ik beter €60,- besparen en een gewone slaapzak met afritsbare mouwen kopen voor de winter. Wat is nu precies de meerwaarde van dat ding?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Niemand??

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb een puckabag en vind em al het geld waard , in de zomer de dunne zonder mouwen , nu een pyjamaatje met mouwtjes en vanacht alleen een Romper zonder mouwtjes in de winterzak , je kan er echt alle kanten mee op !

Liefs Edith
    Mama van mees* , juultje & Sepp*

4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er ook erg tevreden over. Mooie kwaliteit en je hoeft hem maar 1 x aan te schaffen i.p.v. 2 per seizoen.

5. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    echt super! Goede kwaliteit en zo warm of zo koel te maken als je zelf wilt. Bovendien te gebruiken tot 2 jaar en zelfs bij kleinere kinderen te gebruik ivm mogelijkheid tot verkleinen van de voetenzak (met een koord).

6. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben er ook tevreden over! Vooral ook in de zomer is het slaapzakje lekker dun. In de winter nog niet gebruikt aangezien hij nog te klein was toen. Nu met mama mazzeldagen bij de prenatal krijg je korting. Heb ik toen ook gedaan.

Groetjes

7. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    allles van puckababy is geweldig
    ik heb de mini de gogo en bag en wat een super kwaliteit elke cent waard je hoeft echt niet te wijfelen

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind de zomer zak te dun, die is echt shirt stofjes dun en die kan je dus alleen gebruiken als het echt 30 graden is. De herfst zak is te dik, met die beertjes binnenkant, ook in alleen een romper zweette ze zich kapot. Er zit geen goede tussenfase in, te koud en te warm. Heb hem na 1 seizoen, overgang van zomer op herfst, weer verkocht.

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja, dit klopt wel.
    Hij is wel fijn hoor, maar de herfst is voor de winter, en de zomer moet wel heel heet zijn. Ik heb er naast dus ook nog gewone slaapzakken. Ik zou het niet nogmaals doen.

Deel Deze Pagina