Er hebben hier vast wel mensen ervaring met de puckabag. Is hij de investering waard of kan ik beter 60,- besparen en een gewone slaapzak met afritsbare mouwen kopen voor de winter. Wat is nu precies de meerwaarde van dat ding?
Ik heb een puckabag en vind em al het geld waard , in de zomer de dunne zonder mouwen , nu een pyjamaatje met mouwtjes en vanacht alleen een Romper zonder mouwtjes in de winterzak , je kan er echt alle kanten mee op ! Liefs Edith Mama van mees* , juultje & Sepp*
ik ben er ook erg tevreden over. Mooie kwaliteit en je hoeft hem maar 1 x aan te schaffen i.p.v. 2 per seizoen.
echt super! Goede kwaliteit en zo warm of zo koel te maken als je zelf wilt. Bovendien te gebruiken tot 2 jaar en zelfs bij kleinere kinderen te gebruik ivm mogelijkheid tot verkleinen van de voetenzak (met een koord).
Ben er ook tevreden over! Vooral ook in de zomer is het slaapzakje lekker dun. In de winter nog niet gebruikt aangezien hij nog te klein was toen. Nu met mama mazzeldagen bij de prenatal krijg je korting. Heb ik toen ook gedaan. Groetjes
allles van puckababy is geweldig ik heb de mini de gogo en bag en wat een super kwaliteit elke cent waard je hoeft echt niet te wijfelen
Ik vind de zomer zak te dun, die is echt shirt stofjes dun en die kan je dus alleen gebruiken als het echt 30 graden is. De herfst zak is te dik, met die beertjes binnenkant, ook in alleen een romper zweette ze zich kapot. Er zit geen goede tussenfase in, te koud en te warm. Heb hem na 1 seizoen, overgang van zomer op herfst, weer verkocht.
Ja, dit klopt wel. Hij is wel fijn hoor, maar de herfst is voor de winter, en de zomer moet wel heel heet zijn. Ik heb er naast dus ook nog gewone slaapzakken. Ik zou het niet nogmaals doen.