Oke, veel enthousiastelingen over Kattenbroek dus! Waarom is Kattenbroek dan zoveel leuker tov andere wijken in Amersfoort? Ik zet hem in ieder geval op mijn lijstje.
Hmm nu ga ik mij in het winkelcentrum toch steeds afvragen wie Wijffie75 en Sam86 toch zijn . Ik woon nog net in het cirkeltje, maar wel met uitzicht op het winkelcentrum. Tja, waarom is het zo leuk? Het leeft gewoon, dat komt mede door het winkelcentrum (zie Emiclaer) met een hele grote AH (waar je lekker zelf kunt scannen, zo handig!). Het is ook niet een hele grote wijk, ik vind het allemaal lekker overzichtelijk. Er is ook elke donderdag markt, ook handig. En in de buurt heb je een mooi park, een hele grote vijver waar in de winter op geschaatst kan worden, er zijn veel speeltuintjes. In Hoogland, wat erg dichtbij is, zit een bibliotheek en daarnaast een grote speeltuin. Ik heb een aantal familieleden die terug zijn gekomen naar Kattenbroek, omdat ze het hier zo fijn wonen vinden. En het huizenaanbod is heel gevarieerd.
Lol, Ik ben juist heel positief over dePapegaai (en dan wel locatie Albert Schweitzer. Ariane vind ik prut)
Heb niet alles exact doorgelezen, maar wel globaal Woon zelf in Vathorst en dat bevalt erg goed! Kom zelf ook uit een omliggend dorp, maar mis dat niet. Vathorst is een dorp op zich, met veel voorzieningen, juist ook met/voor kleine kinderen. Hier ervaring met Snorkelland van Humanitas en dat bevalt erg goed. Raad je vooral aan eens bij verschillende kdv's te gaan kijken wat jullie aanspreekt. "Uit de kunst"" van SKA sprak ons ook aan maar de "zilverberg" (ook van SKA) juist weer niet. Over kleine tuintjes: dat is erg wisselend per woning. Gewoon rondneuzen dan zie je het snel genoeg. Mij trok Nieuwland ook wel aan en Kattenbroek nou juist weer niet, grappig!