En dan bedoel ik dus niet in bed of de douche Ik ben vandaag naar de dokter geweest, omdat we al een tijdje bezig zijn. Hij wil nu dat ik vanaf morgen 1,5 maand ga tempen (omdat gister net mn laatste menstruatie dag was , dus dan de deze maand afmaken en volgende maand) Maar nu wil hij dus dat ik zoals hij het zo mooi zegt rectaal doe Als ik heel eerlijk ben zie ik dat dus niet zo zitten.. Nu vroeg ik me dus af doen jullie dat ook? Of doen jullie het wel gewoon via je oksel of je mond o.i.d.? Ik weet ook niet of ik hem nu wel in het juiste topic gezet heb?? Misschien moet ie anders even verplaatst worden, sorry!
Volgens mij is rectaal het secuurst, en tempt bijna iedereen rectaal. Tegenwoordig heb je thermometers die binnen 10 sec klaar zijn, dat valt toch wel mee?
Ik had speciaal net een nieuwe gehaald bij de apotheek. Maar daar staat rectaal 30 tot 60 seconden meten, maar dat je hem daar 3 minuten moet houden, ondanks dat ie dan gepiept heeft ivm nauwkeurigheid
Ik tempte ook altijd rectaal, dat is het meest secuur. Evt kan het, geloof ik, vaginaal. En idd de thermometer zit er hooguit 10 sec, onder je oksel duurt langer.
Heb het rectaal opgegeven. Vond het zo'n gedoe! Sinds deze maand (nu 1 week) op advies van iemand van ZP vaginaal. Ideaal!!! Net zo secuur en 10 keer zo makkelijk.. Succes!
ik snap niet dat mensen daar zoveel moeite mee hebben ik sta of ik lig hup dr in binnen een paar seconden is ie klaar best heb dr geen last van je voelt er bijna niks van
Precies Angiebaby, ik deed het altijd met mijn ogen zelfs nog dicht, wachten op het piepje en klaar. En rectaal is zeker het naukeurigst!
Rectaal doe ik, soms val ik weer terug in slaap Word ik wakker van het piepje Maar is ook zo gedaan eigenlijk, totaal geen problemen mee.
Haha heb ik ook wel eens gehad! Maar inderdaad rectaal.. Dat is het nauwkeurigst, en het is zo gedaan.
Hmm morgen dan toch maar een poging wagen. Maar jullie zeggen allemaal zo gepiept.. Ik hoef hem dus niet echt 3 minuten (na het piepen) te laten zitten zoals de gebruiksaanwijzing zegt?
Als de gebruiksaanwijzing het zegt dan ik het ook doen. Koop anders een nieuwe (ik heb die van Braun voor 10 euro ofzo)...die hoeft maar tien seconden en heeft een flexibele smal stuk die je in je ....steekt Voel je bijna niets van als je je knieeen al liggend goed optrekt. Zo gebeurt! Ikzelf vind het belangrijk om een prettige thermometer te hebben omdat ik 'm maanden iedere dag gebruik...heb daarom deze gekocht
Ook al duurt het wel 3 minuten, is toch niet zo heel erg? Het is niet zo dat het pijn doet hoor, eigenlijk voel je het amper.. Ik heb zelfs wel eens dat ik me afvraag of ie wel goed zit haha. Maar goed, met de meeste thermometers duurt het niet zo lang hoor, helemaal als je net een nieuwe hebt, is zo klaar Misschien dat het door het idee komt dat je er tegen aan ziet, maar na 'n paar dagen weet je niet anders. Succes!
neee johhhhh ik heb er 1 van de action voor 3 euro ofzo met flexibel stukje echt ik geloof 3 seconden ofzo ik stop m er eerst in dan zet ik m aan zo snel is ie hahahahaha
Ok ok ik moet toegeven, het viel het super mee. Het viel zo erg mee dat ik bijna begin te twijfelen of ik hem nu echt wel goed had hahaha
Hahah ja precies, dat heb ik ook vaak gehad dat ik twijfelde of hij er wel goed in zat. Zie je wel valt allemaal wel mee.. Succes ermee!