Voor mijn dochters traktatie maken we cupcakes in ijscobakjes.. Nou lust mijn dochter geen slagroom of botercreme.. Dus was ons idee om voor de torentjes torenschuimpjes te gebruiken.. Van die witte en roze.. Maar bij onze c1000 en jumbo lagen ze niet.. Helpppp Wie weet waar we ze wel kunnen halen of heeft een ander geweldig idee..
Nou ik heb vorige week geprobeerd torenschuim te maken.. Maar ze proeven vreselijk... De buitenrand was ronduit goor!!!!!! ( al zeg ik het zelf )
Dat zijn merengue schuimpjes, ik zou het lekker zelf maken. Toetjes spuiten op een bakplaat en dan ruim 1,5 uur op 90 graden in de oven.
Ik had vorig jaar hetzelfde 'probleem'; het was hoogzomer, ik had deze tractaties in mijn hoofd en nergens torenschuimpjes te krijgen.... Behalve; in een een gewoon snoepwinkeltje.... Je zou ook de action kunnen proberen, daar zag ik ze onlangs ook! En bij de Jamin heb ik ze ook zien liggen! Succes met het maken van je tractaties!
Moet morgen toch naar de action.. Kijk ik daar! Snoepwinkel.... Euhmmm volgens mij hebben we hier alleen de jamin.. Ik hoop het zo.. En anders 90 graden proberen...