keukenkastbeveiligers zonder boren??

Discussie in 'Verzorging' gestart door tulip, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik wist even niet hoe ik ze moest omschrijven, maar bestaan er van die keukenkastbeveiligers waarbij je niet in je keukenkastjes hoeft te boren. Ik heb ze nl niet, in dit huis hebben we een dichte keuken en een hekje in de deuropening. Maar volgend jaar april gaan we verhuizen en dan is de keuken open, ik werk als gastouder, dus die beveiliging is verplicht. Maar het is nog een supermooie, nieuwe keuken en heb dus geen zin om daar al in te gaan boren.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

pattex misschien een idee?

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier staan beveiligers op die met magneetjes werken en waarbij je niet per se hoeft te schroeven:
    Keuken

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wij hebben deze gehaald voor de keukenkastjes en diepvries onder de koelkast. het werkt met een soort plakstrip.

PATRULL Multislot - IKEA

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    jaa die heb ik ook! werkt ook in mn kastjes, een kant op een lade geplakt en de andere kant in een kastje, als ik het dan niet nodig heb zie je het niet en als ik het wel nodig heb staat het kastje wel op een kiertje maar ach.

Die heb ik trouwens ook op het raam en op sommige deuren waar geen slot op zit(voor gastouderkindje). Echt geweldig!

6. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    goede tip! ik zat al te denken hoe ik dat kon oplossen!

7. tulip

tulip Niet meer actief

O super dames. Ik ga eens kijken bij ikea.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ha fijn!

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    supertopic, ik zat met hetzelfde probleem. en nog gefeliciteerd met je nieuwe woning

Deel Deze Pagina