Werkzaam bij een kraamzorg organisatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessiejz, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Hallo,

Ik ben benieuwd of er hier iemand aanwezig is die werkt voor een kraamzorg organisatie als planner?

Zo ja, hoe vind je deze baan? Wat doe je allemaal? Hoe ervaar je het? Hoe zijn je werktijden? wat vind je er minder aan?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik niet, maar zag pas een vacature en daar stond natuurlijk in dat het vooral het inroosteren van kraamhulpen is en dat de werktijden vooral in het weekend en in de avonden zijn.

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik niet, maar een vriendin. Eerst gewoon twee vaste dagen op kantoor. Nu plant ze vanuit huis buiten kantooruren. Bevalt heel goed. Alhoewel de communicatie met de kraamverzorgster wel eens pittig is. Het lukt nooit om het iedereen naar de zin te maken. Maar dat hoort echt bij de baan.

4. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Ik plan nu ook al op mijn werk zowel cliënten als personeel dus. Maar ik werk daarnaast ook nog gewoon in de zorg. Dus een dubbele taak en merk dat dit me begint op te breken. Ook ivm personeels te kort veel extra werken. En vooral omdat ik graag iets meer regelmaat wil hebben ivm mijn man en kind. niet alleen maar kantoor uren maar wel via een vaster rooster

Deel Deze Pagina