wat deden jullie op vakantie met baby 8 maanden hoe zag jullie dag eruit?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marilouise, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wij gaan naar spanje onze zoon is dan bijna 8 maanden. we vertrekken eind augustus, nu hebben we een tent gehuurd ingericht en wel.( normaal zijn we niet zo lui:D)

we gaan met de auto
    nu vroeg ik me af hoe en wat kan ik doen. Ik heb zelf wel wat ideetjes en wil proberen toch wel voor een groot gedeelte zijn ritme aan te houden. hij slaapt s'morgens en begin van de middag dus dat is mooi op het warmst van de dag. kunnen we gelijk even terugtrekken uit het " zonnetje" verder denk ik gewoon lekker naar het zwembad de zee is ook op enkele 100 meters dus ook daar zullen we nog wel eens te vinden zijn en een paar keer een marktje en of plaatsje bezoeken.

verder s'avonds gaat hij om ong 19.00 uur naar bed hier thuis dus wil proberen dit zoveel mogelijk aan te houden.

wat zijn jullie eravringen was dit een beetje haalbaar tijdens jullie vakantie?

ik moet er wel bij zeggen dat ik erg consequent ben.

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik denk dat je best hetzelfde ritme kan aanhouden, inderdaad op de heetste tijden slapen/of naar binnen?Hoewel een tent natuurlijk ook niet echt koel is denk ik.
    Ik woon in Barcelona en hier gaan we pas naar buiten vanaf een uur of 19.30 omdat het dan pas wat afkoelt.
    Ik zou hem dan gewoon s'avonds in de kinderwagen meenemen ofzo.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

De tent staat onder de bomen en vlakbij zee dus wel goed uit te houden, Ik wil niet zeggen dat het dagelijks gebeurd maar wil wel af en toe wat ondernemen s'avonds dan kan hij toch wel mee met de wagen?

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ligt aan je kleine man .. Kan hij zich makkelijk aanpassenen slapen op het strand ?? Dan zou ik overdag (niet elke dag ;)) naar het strand gaan kleine man onder de parasol een hydoluier erover heen en klaar ... Savond lekker meenemen in de wagen als ie moe is kan hij daar in slapen ...

Wij zijn vorige jaar naar Turkije geweest met onze dochter toen 8 maand ... De ene keer deed ze haar middagdutje in de buggy en de andere keer gewoon bij ons op de kamer ... ging perfect savonds ging ze ook mee naar restaurants zei sliep en wij gingen eten ... Nu is Elle ook wel heel makkelijk dus dat scheelt weer :D

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kom net uit Spanje met onze zoon van net 1 jaar. Vrienden van ons waren er ook met hun zoon van 8 maanden. Wij hebben ook gekampeerd.

Een tip, pas je aan aan je kind, aan de warmte en aan de Spanjaarden. En doe het vooral rustig aan.

Ons mannetje ging later op bed, at later en sliep als hij moe was. We hebben veel uren bij het zwembad doorgebracht. We lieten hem wel in zijn bedje (tentje van Deryan) slapen. Als we weg willden, deden we dat gewoon. We hebben veel leuke uitstapjes gemaakt en de mannetjes vonden het prima.

Fijna vakantie!!

Deel Deze Pagina