Waar val jij nou echt van af?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Bij stress en verdriet verlies ik overtollig gewicht makkelijker dan
    door dieeten en sporten.

2. ik ben zelf nu sinds een maand met pt training in de sportschool bezig ik werd door alles van het niet zwanger willen/ kunnen worden en hormonen en zo steeds dikker.. aangezien ik astmatsich ben is 80 kilo zon getal van tot hier en niet verder..
    ik ben maar 1.66 kort.. dus.
    maar we zijn er dus achter gekomen dat ik veel ste weinig eet..
    ik ga nu 2 keer in de week naar de sport school en daar 1 keer van pt training het is lekker het is goed en leuk..
    heb ook een leuke trainer trouwens hoor..
    ik ben er blij mee heeft mijn visie op mijn eetgewoontes toch best wakker geschud..
    dus wie weet is dat een idee wat het gaat er vaak om wat eet je en wanneer..
    ik mag best veel eten al zeg ik het zelf en het is ook niet zo dat je geen koekje meer bij de koffie mag of iets anders..
    ik ben er blij mee!!

suc6 Yippie..

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Na 20.00 niets meer 'mogen' eten is onzin.
    Je 'moet' als je af wilt vallen sowieso 6 keer op een dag iets eten. (ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje) Dit om de stoelgang op gang te houden.
    Veel water drinken, bewegen en maximaal 1500 caloriën op een dag eten.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.099
    2.249
    113
    Brabant
    nou ik ben benieuwd.... Vandaag begonnen in de sportschool....Probeer een beetje op mijn eten te letten en dan val ik hopelijk af..

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Je kan dus ook een lui lichaam hebben in die zin.. je kacheltje moet branden dus meer eten!!!
    Ik ben met mijn 173 altijd 53/56 kilo geweest.. sinds bijna 2jaar ben ik 15kilo aangekomen en zit ik op de 70kilo

Nu heb ik met dietist gepraat op mijn werk...en die zei ook over lui lichaam en meer eten vaker en gevarieerd.. niet eten tot je propvol zit.. maar gewoon normaal eten en dan 6x per dag

Heb dit inderdaad geprobeerd en inderdaad viel ik af.. ik merkte het!!

Succes ermee.. dus vaker eten.. gevarieerd en fruit;)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, en probeer bij het avondeten 20 min. over je maaltijd te doen. Langzaam en goed kauwen. De spijsvertering begint namelijk al in je mond. Je hersenen krijgen pas na 20 min. een seintje dat je genoeg hebt gegeten. Zo voorkom je dat je je helemaal vol eet en je teveel binnenkrijgt!

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    poeh dees, dat dieetanders is wel duur zeg...

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Daar hebben wij het gisteren net over gehad :) We wisten niet meer of het 10 minuten of 20 minuten was, maar het is effectief zo!

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hihi hier ook stress! Ben afgelopen week 2 kilo afgevallen, erg veel als je maar 49/50 kilo weegt. Verder geen tips, ik wil juist aankomen :(

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja vind ik ook maar mijn gezondheid is onbetaalbaar haha.

Mijn ma heeft aangeboden de helft mee te betalen, dat scheelt een hoop. En de consulten krijg ik terug van de zorgverzekeraar, scheelt ook. En je spaart eten uit in de eerste fases al eet ik nu ook niet zoveel per week op natuurlijk:D.

Maar ik wil er wel mee aan de slag. Ik ken iemand die er 40 kg mee is afgevallen en relatief makkelijk.

Ik wil er ook 40 vanaf als het me lukt;):):$;)

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik hoop dat je er heel veel succes mee hebt!:)

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik val echt alleen af van kei hard en veel sporten. En netjes 3keer per dag eten en dan zeker kleinere porties.

Bij mij is het echt bloed, zweet en tranen werk.

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik ben onwijs veel afgevallen toen ik 7 dagen per week in de sportschool stond, moest in mijn jurk passen, en had me tot een half jaar daarvoor net iets te veel laten gaan hihi
    dus toen ik 7 dagen in de week cardio deed kon ik trouwens ook eten wat ik wilde
    van south beach val je ook veel af, helaas ben ik een carb junkie, dus ik hield het niet meer vol.
    Dus alles zit er weer helemaal aan :s

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Een weekje Egypte.... :D

Uiteraard zaten ze er daarna binnen no time weer op en het is wel een heel duur dieet hoor. ;)

Nu MOET ik ook nog 10 kilo kwijt zien te raken, dus ik lees mee...

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn moeder en ik zijn onwijs goed geholpen met Herbalife... Het is daarbij ontzettend belangrijk dat er goede begeleiding bij komt... Toen we op het goede gewicht zaten, ook niet meer aangekomen gelukkig.. haha nouja, nu wel dan, maar die bolle buik heeft niks met eten te maken hihi

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En toch is het soms dezelfde oplossing: 6x p dag kleine beetjes eten te beginnen met ontbijt.

Word hier gek van mezelf want zodra ik de kinders op bed heb en weer beneden kom heb ik gewoon honger.
    Dan probeer ik mezelf een uur wijs te maken dat ik geen honger maar trek heb. Maar mn maag blijft het oneens met deze stelling.
    En dan maar netjes van die koekies afblijven....
    Zo maar een schaal yoghurt met cruesli dan...ook niet helemaal goed maja...

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Stress!:(
    Man is dupe geworden van de crisis en is ontslagen,zit nu dus thuis.
    Met 4 kinderen is het nu alle eindjes aan elkaar knopen en 's nachts kan ik niet slapen van de problemen.

Daarnaast met 4 kinderen heb je het heel druk en zit geen 5 minuten stil.
    Nu zit ik net 2 minuten en heb vandaag wel een marathon gelopen.

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Nathalie; Wat heftig!Veel sterkte meid!

Waar ik echt van afval?
    Ik hoop van sonja bakker, want daar ga ik binnenkort mee beginnen! :D

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

niet eten :p

Deel Deze Pagina