weight watchers, ben er al heel wat mee afgevallen en nog meer te gaan, eigenlijk zorgt dat er voor dat ik compleet anders tegen voeding en voedingswaarde aan ben ga kijken, en ben ik niet aan het crashen maar gezond en verstandig aan het leren eten, en tóch vliegen de kilo's er af
Ik ben na de geboorte van Eva, binnen een maand of 8, 13 kg afgevallen. Dit was met een dieet lijkend op weight watchers. Mocht idd vrij veel eten voor mijn gevoel, idd een keer of 6 per dag. Was supergoed vol te houden en ben eigenlijk tot aan deze zwangerschap op gewicht gebleven. Daarnaast deed ik niet aan sport, maar gewoon meer bewegen. Dus vaak wandelen met de kleine..... Zo ga ik het dit keer dus weer doen. Kom gewoon veel aan tijden zwangerschappen, zit nu ook alweer ruim 10kg aan. Maar weet dat ik t er weer af krijg. Sonja Bakker heb ik ook weleens geprobeerd, maar dat vind ik echt niets! Veel te weinig en te weinig gevarieerd. Sorry, maar ik kan niet normaal functioneren op een dieet van 1000Cal! Dieet wat ik volgde zat idd zo rond de 1500
Ik denk dat uiteindelijk geen enkel dieet goed werkt .. Ik denk dat je gewoon het beste je eet patroon kan veranderen ... dus niet snoepen, veel water drinken, beweging, veel groentes eten etc etc .. Uiteindelijk komt alles op het zelfde neer ... Momenteel doe ik het accupunctuur dieet en dat werkt perfect maar goed als ik er over na ga denken doe je door dit dieet ook alleen maar je eet patroon veranderen en komt het uiteindelijk weer op het zelfde neer alleen heb je nu geen honger gevoel door die accupunctuur ...
Ik heb nu een maagbandje en eet 6x daags een zeer kleine maaltijd. Maar voordat ik mijn bandje had viel ik het beste af met Atkins(koolhydraatarm dieet) en het MaxPlanck dieet.Maar ja dat is leuk als je 10-20 kilo wilt afvallen en bij mij moesten er 50 vanaf. Vandaar dus mijn maagbandje waar ik overigens heel blij mee ben.
Ik ben een paar maanden geleden met de pil gekapt, en begin nu eindelijk weer een normaal gewicht te krijgen. Eerst wilde ik alleen maar snoepen en nu alle hormonen weg zijn kan ik weer normaal eten ipv snoepen. Ik ben zo blij..Ik geloof eigenlijk niet zo in dieeten. Wat chantal1984 zegt werkt denk ik het beste.
Daar ligt bij mij dus het probleem. Ik eet erg gezond (veel groente en fruit) magere vleessoorten, weinig brood en vetten en snoepen doe ik al helemaal niet. Drink braaf de hele dag water en sta minimaal 2x per week in de sportschool. En toch val ik niet af :x
Grote kans dat je veel te weinig binnen krijgt per dag! Dan slaat je lichaam alles op om te zorgen dat je reserves hebt.
Misschien eet je dan idd te weinig ( zoals hier al eerder is beschreven ) Te weinig eten is ook niet goed voor je ...
Weet je wat ook helpt, plak een foto van jezelf waar je echt van vind dat je er niet uit ziet op de koelkast en dan gegarandeerd dat je dan niet meer naar de koelkast gaat om wat te eten te pakken, werkt bij ook hoor
Ben maar weer eens begonnen bij de callorieen checker voedingscentrum.nl Net mn lunch naar binnen en ik schrijf even op wat ik vandaag al op heb... 1060 call En ik denken dat ik netjes bezig ben. Enige wat ik op heb is koffie, melk, 2 sneedjes brood met gebrade gehackt (ok wit brood dat wel...was niks anders) yoghurt en cruesli, glas dubbel fris. Ben benieuwt of ik de 1500 nog haal met mn avondeten vanavond erbij. Ben er bang voor
Hier was/is het enige dat hielp zwanger zijn... Tijdens mijn 1e zwangerschap ben ik uiteindelijk 28 kilo afgevallen (dus inclusief beeb en vruchtwater en placenta enzo) en nu staat de teller op -19. Ik kan het best missen, en na de 1e bevalling zijn er toch weer wat kilootjes bijgekomen (een stuk of 10 denk ik). Maar al met al nog steeds te zwaar helaas Verder ook van alles geprobeerd en uiteindelijk besloten om gewoon nooit meer aan de lijn te gaan, want bij mij bleek dat ik juist van al dat lijnen meer aan ging komen. Dus sorry, ook geen nuttige tips hier...
Zo he, dat klinkt behoorlijk heftig zeg. Hoe komt het dat je zo afvalt tijdens de zwangerschappen? ( ik kwam bijna 28 kilo aan)
Gewoon een voorgeschreven weekmenu. En dan niet allemaal van die rare dingen maar gewoon 's avonds bloemkool, nasi etc. en 'smiddags brood of crackers of yoghurt etc. Haar boeken zijn verkrijgbaar bij de bibliotheek, boekhandel of op bv www.bol.com. je kunt ook even kijken op Gewichtsconsulente Sonja Bakker
het enige wat bij hielp voor de zw.schap was sporten. daarnaast bleef ik gewoon eten maar ik viel wel geleidelijk aan af. ik weet niet, volgens mij moet iedereen een manier zien te vinden wat voor hem/haar werkt. ik ben er echt van overtuigd dat dat per persoon heel erg kan verschillen. overigens zal ik ook wel lichter uit de zw.schap komen, want de weegschaal hangt al 3 weken op +5kilo, en das toch niet veel.
Voor ik zwanger werd ben ik 8 kilo in 6 weken afgevallen bij ladyline. harstikke duur maar echt de moeite waard. na mijn zwangerschap sonja bakker heeft een jaar geduurd maar er moest ook 30 kilo af. en dit is er nog af ( geen jojo)
Ik ben 14 kilo afgevallen, ben 1,74 en was 74 kilo ik weeg nu 60. Ik ben hard voor mezelf, geen zoetigheid en niet meer eten na het avond eten. Bij mij ging het vrij snel. Ik ben er nu ook helemaal aan gewend. Ik heb mezelf eigenlijk een nieuwe levensstijl aangeleerd.
Sinds januari ben ik nu 22 kg afgevallen door 3x te sporten per week en het Sonja-boek erbij. Ben nu voor de laatste keer met de 8 weken sonja bezig, maar sinds ik na de bevalling weer voor het eerst ongesteld ben geworden, zijn er in een paar weken tijd zo nog 4 kg afgegaan. Als deze 8 weken om zijn, moet ik iets zien te verzinnen om niet nog meer af te vallen.