Phoe vind het zo knap dat vele van jullie zo kunnen sporten!! Ik ben echt zo anti sporten...Ik wil zo graag wat afvallen ik ben maar 1.50 en ben in mijn zwschap 20 kilo aangekomen.Na mijn bevalling ging er meteen 10 af en paar weken daarna ongveer nog 1 kilo. Ik snoep niet we halen geen snoep in huis en eet ongveer 3 boterhammen op een dag en s avonds eet ik ook niet veel maar er wil gewoon niks af bij mij. Als ik kon sporten samen met mijn vriend had ik het gedaan alleen ga ik straks s avonds werken en werkt hij overdag dus dat gaat helaas niet.... Ik probeer wel thuis Zumba te doen en dat gaat wel redelijk maar vraag me af wat ik nog meer moet doen om af te vallen. We eten amper frituur of andere vette dingen.
@jopie hihi ja ik probeer idd ook wel veel te wandelen alleen ben ik daar niet zo een held in in mn eentje en hier is het niet zo leuk wandelen tussen de flats Ik eet dus niet veel s avonds met warm eten (meestal rijst hier) 1 bord en dan niet helemaal vol en toch eet ik het dan niet op. Snap er gewoon niks van..ik denk dat ik dan toch zou moeten sporten ofzo om meer af te vallen maar ik ga van de week miss naar een dietiste om advies te vragen. Mn vriend moet ook een paar kilo's kwijt dus dan kunnen we daar samen wat mee doen
Hardlopen! Toen ik stopte ivm zwangerschap kwam ik in 6 weken 8 kg aan, nu ben ik sinds 2 weken weer begonnen en al 2 kg afgevallen, terwijl ik eet als een dijkwerker
Ik was ook heel veel aangekomen... Had geen weegschaal, maar ik gok zeker meer dan 30 kilo. De eerste maanden na de bevalling heb ik soms een beetje op mijn eten gelet en elke week een avond gesport. Half juni moest ik nog 11 kilo. Toen ben ik serieus gaan lijnen (veel water drinken, geen lege calorieen eten, niet snoepen, veel groente, fruit etc.) en sinds 1 juli begonnen met fitness, drie keer in de week. En nu hoef ik nog maar anderhalve kilo! Ben best wel trots op mezelf. Het enige mindere is dat ik echt de smaak te pakken had en helemaal geen behoefte had aan ongezonde dingen, tot vorige week. Toen had ik een barbecue, veel gegeten, en sindsdien zit de klad er een beetje in. Vanavond ook weer patat gegeten. Maar ja, morgen begin ik gewoon weer opnieuw en ik moet ook niet klagen. Ik ben er bijna en als ik het weer op kan pakken, gaat het me zeker lukken om na acht maanden weer op gewicht te zijn. Nou, 'negen maanden op, acht maanden af' vind ik best knap voor iemand die zo veel aangekomen was als ik. (Even mezelf motiveren!)