Dat er hier een woning te koop staat voor 310 die een minimale geschatte waarde heeft van 370 ik wil niet eens weten hoe die biedingen gaan volgende week om meerdere redenen niet
Ja, waar anders in? https://www.afvalscheidingswijzer.nl/producten/vlees-en-visafval/#:~:text=Vlees%2D%20en%20visafval%20kun%20je,in%20je%20groene%20bak%20doet.
In onze lopende afvalbak (hond) Ok, slechte kip zou ik dan weer niet geven maar idd in de groene container doen
Goh nooit geweten Maar ik denk dat het in ons geval nog steeds niet wenselijk is, omdat onze gft bak niet zo vaak geleegd wordt.
Er wordt geadviseerd om in de zomermaanden het in de bak te doen die het eerst geleegd wordt. Dit ivm maden Ed. Maar vlees mag gewoon in de gftbak, doe ik ook altijd. (Niet dat ik vaak vlees moet weggooien hoor...)
Ja, dat mag gewoon, maar daar was je inmiddels ook achter Nu gooi ik niet veel vlees weg hoor. Gebakken gaat het in principe gewoon altijd op. Soms als er toch iets over is kan het ook op brood. En bedorven vlees heb ik echt maar zeer zelden. Maar goed, leer voor de volgende keer wat dat betreft: als het warm is en het duurt nog even voor de kliko geleegd wordt, dan gaat het een volgende keer de diepvries in tot de groenkliko geleegd wordt.
Oh, ik wilde dat ze dat hier ook deden. Ik mis dat zomers echt dat hij wekelijks geleegd wordt. Dat restafval nog maar 1x per maand geleegd wordt, vind ik niet zo erg.
@iedereen die nooit vlees over heeft. Oneetbare delen heb je toch ook vaak wel. De fliebertjes tussen scheen-en kuitbeen aan je kippenpoot of richting het einde, bot(stuk)jes, vet/fascie stukken en peesjes in het algemeen, de kop, buikorganen, graten en vel van een vis... of eten jullie alleen fileetjes?
Ik eet niet alleen fileetjes, maar koop mn kip al in blokjes, mn vis als visstick of zalmmoot en dat soort dingen.
Nou ik koop zeker niks met buikorganen of een kop nee. Wij eten sowieso niet zo vaak vlees, maar als we vlees eten is dat een varkenshaasje of biefstuk, kipfilet idd. Niks waar we heel veel afval van hebben oid.
Er staat bij wel in de gft: etensresten incl botten Er staat bij niet in de gft: dode dieren je kan je afvragen waar een bedorven kip onder valt
Het enige afval dat wij hebben zijn het vel van vis (gaat naar de kat), soms graten (weggooien of de kat is ons voor) of peesjes andere dingen van kipfilet (dat eten de honden op). Maar dat zou ik sowieso nooit in de gft bak gooien aangezien die maar eens in de 2 weken en soms eens per maand worst geleegd.
Noujaaaa ik lees net dat Waylon vreemd is gegaan tijdens de zwangerschap van Bibi. Ik vind het zo een leuk stel. Wat is dat toch met die mannen allemaal.