Je hebt gelijk, dat was ik vergeten te noemen. Maar dat gaat dus ook in de groenbak. Dat gaat gelukkig niet fout in de periode van twee weken tussen leging van de kliko. Maar dat doe ik met schoonmaken al in een keukenpapiertje en dan in zo'n groen biozakje samen met ander groenteafval ed.. Ruim een pond bedorven kipdijfiket in een biozakje voor iets meer dan een week was blijkbaar net teveel van het goede Daarnaast vond ik het echt gewoon heel zonde natuurlijk om ruim een pond vlees weg te gooien. Ik had het uit de diepvries gelaten omdat het volgens de houdbaarheidsdatum kon. Maar de volgende keer gaat het toch gewoon de diepvries in als ik het niet dezelfde of volgende dag ga gebruiken.
Ik lees het ook net, wat een … Een nieuwe trend is om dan de demonen in je hoofd de schuld te geven, ja lekker makkelijk. Deed Charly Luske laatst ook
Mijn dochter was gisteren met een vriendje mee naar het zwembad. Dus ik had behalve entreegeld ook geld meegegeven om op een ijsje te trakteren, en gezegd dat ze het wisselgeld aan mij terug moest geven. Wordt ze thuisgebracht, zegt die moeder dat ze nog 50 cent van mijn dochter krijgt. Waarop mijn dochter zegt, dat ze het wisselgeld aan mij moest geven. Wat blijkt nu, mijn dochter had nog 50 cent over en dat moest ze van die moeder aan haar zoon geven omdat hij haar had uitgekozen om mee te nemen... en nu kan hij het in zijn spaarpot doen. Echt te bizar. Maar goed, die 50 cent kan mij niets schelen dus die heb ik aan haar zoon gegeven. Maar vond het zachtjes gezegd wat apart.
Ik ben van kipfilet overgestapt op kipdijfilet. Dat is malser. Vooral de jongste vond kipfilet vaak te droog (ook als het in een sausje zit) en wilde het dan niet eten. Kipdijfilet is echt lekkerder vinden wij. Maar daar zit wel meer vet en peesjes ed. aan, dus dat maak ik wel eerst schoon voor ik het verwerk. En ik ben lang niet altijd prijsbewust, koop wat ik het lekkerst vind enzo. Maar gesneden kipblokjes vind ik dan algauw weer zonde van het geld (tenzij ik een keer echt makkelijk wil)
Nou ja zeg. Nou dan geven ze ook maar geld terug voor de ijsjes. Had je geld gegeven voor 3 ijsjes? Ze moeten blij zijn dat je dochter mee wou. Het is niet dat ze betaalde voor haar kaartje. Hopelijk heeft ze het toch heel leuk gehad
Hè, ze heeft toch al getrakteerd op een ijsje? Dat was blijkbaar niet genoeg? En je beslist toch zelf dat je iemand meedraagt, ik zou dan niets terug verwachten. Maar zou zelf inderdaad andersom hetzelfde doen als jij en geldmeegeven om te trakteren. Maar het wisselgeld dan opeisen? Dat zoiets in je opkomt en je dat durft te doen... echt Edit: en ik zie dat ze ook nog zelf de entree heeft betaald. Ongelooflijk gewoon.
Haha ik ga ook geen gesneden spul kopen. Als ik makkelijk wil doen knip ik het vlees in plaats van snijden. Wij kopen ook bijna nooit kipfilet of het moet in de aanbieding zijn.
Ik vind dit heel vreemd. Als we een vriendje meenemen, dan betaal ik de kosten. Als een van de kinderen wordt uitgenodigd, dan bied ik aan te betalen of geef ik geld mee (wat we meestal dan nog terugkrijgen). Maar ik heb nog nooit gehoord dat een kind een beloning zou moeten krijgen voor het uitnodigen van een vriendje. Samen met een vriendje op stap is toch de beloning?
tja goede vraag Ik denk dat ze bij dode dieren bijvoorbeeld je konijn of ander huisdier bedoelen. Dat je dat dus niet in de gft bak mag gooien als het is doodgegaan
Die gedachtekronkel kan ik echt niet volgen Wat een gek mens! Dus ze betaald zelf haar entree, trakteert op een ijsje.... En vriendje mag het wisselgeld in zijn spaarpot doen Heel vreemd.
Ik zou hier serieus op terugkomen dat je hier over nagedacht hebt en dit zo bizar vind. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om andermans geld uit te geven..
Mijn mond valt echt open van de brutaliteit van mensen. Hoe kom je erop om dit als volwassen zijnde (ik neem aan dat het geen tienermoeders is en zo wel ben je nog steeds niet helemaal 100), met droge ogen gaat lopen roeptoeteren tegen een andere moeder. Dan ben je gek hoor en ook niet helemaal goed. Dat kinderen dit onderling vertellen tegen elkaar, tot een bepaalde leeftijd dan, á la. Maar juist de volwassenen horen dan te zeggen dat dit niet helemaal de gang van zaken is naar je kinderen toe. Ik vind dan iets van zo’n opvoeding en wat ik daarvan vind is dat je dan heel gauw weg moet gaan uit mijn buurt want ik zou er bijna een OTS bij de rechtbank voor verzoeken