Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Waar is dat booreiland topic :roflmao:

2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Nou je het zegt......:cool:.
    Ik wilde vandaag nog even verder puzzelen of ik nog iets zinnigs kon maken uit een bericht dat nog slechter en onduidelijker was dan de doorsnee berichtjes van mijn pubers

Neskio en GoldenClown vinden dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Herkenbaar, maar dat is echt al jaren zo hoor. Het is al heel wat dat er überhaupt een rechtszaak is geweest.
    Toen ik 16 was getuige geweest wie mijn fiets jatte, direct naar de politie geweest en omschrijving gegeven hoe ze eruit zagen (had enkelbanden gescheurd dus kon er zelf niet achteraan). Ze wisten letterlijk wie het waren, kwam letterlijk de reactie "oh dat zijn die en die" en een week of 6 later werd het dossier gesloten zonder resultaat.
    Bij mijn oma een paar jaar geleden ook, diegene die haar in het verpleeghuis beroofd hebben, zijn zelfs op tv getoond bij opsporing, toen was mijn oma net overleden, ook daar is daarna niks meer mee gedaan terwijl mijn oma niet de enige bleek te zijn. Zijn wel gevonden.

4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Zie net een advertentie van iemand die een parachutesprong wil verkopen voor hetzelfde bedrag als dat je het bij dat bedrijf zelf kan kopen. Gaat om €400,00. Mensen reageerden eronder dat als ze zou zakken in prijs mensen het wel van haar willen overnemen, maar er nu geen voordeel aan zit. Zegt verkoopster: nee zo werkt dat niet, ik wil gewoon het bedrag wat ik ervoor betaald heb :rolleyes::o:. Succes maar die raak je niet kwijt.

5. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Die dan boos zijn als je het niet begrijpt en jouw duidelijke reactie maar half lezen of tussendoor 40 appjes van anderen lezen waardoor je het weer helemaal moet uitleggen. Zoiets bedoel je?:roflmao:

cosdy vindt dit leuk.
  6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja van die pubers die je erop aanspreken dat je best oké kunt typen ipv ok , dat dit maar 1 lettertje meer is maar wel aangeeft dat je diegene waardeert doordat je de moeite neemt om het hele woord te typen ipv de afkorting.

En zelf reageert met dat doe ik ff, isg ( is goed), ty ( thank you) idk ( i don't know).

sidmick vindt dit leuk.
  7. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    @GoldenClown en @pluk , precies dat :roflmao::roflmao::roflmao:.
    Gelukkig zijn mijn pubers dus geen uitzondering. Heerlijk om jullie berichten te lezen

pluk vindt dit leuk.
  8. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    @Iertje81, triest persoon wie dat heeft gedaan. Totaal respectloos! Sterkte

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Belachelijk. De logica in de rechtspraak hier in Nl is meestal heel ver te zoeken. Daders worden beschermd en slachtoffers mogen het uitzoeken.

10. YvonneElliman

YvonneElliman Niet meer actief

Tip van m’n vriendin:

Bijgevoegde bestanden:

Zeebra, zwaaistaart, Kolibrie2 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    :roflmao::roflmao: Ik moet altijd lachen om dit! Topic openen met dit?

Zeebra, TotalBella en YvonneElliman vinden dit leuk.
  12. YvonneElliman

YvonneElliman Niet meer actief

Als je het niet erg vindt, heb ik dat gedaan :p

Golden1213 vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.055
    14.771
    113
    Vrouw
    Ach ik lees het nu pas.:( wat vind ik het erg dat iemand, op zo'n nare manier, je het leven zuur maakt.
    Ik ga je missen iertje en ik hoop je gauw weer terug te zien.
    En ja ik ben blij dat je wat uitleg hebt gegeven.
    ❤️❤️❤️❤️❤️

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Ik ben zo benieuwd hoe oud je dochter is. Onze dochter van bijna vier heeft sinds haar derde hetzelfde. Zo vaak ziek en ze blijft ook nog eens achter in groei.
    Hier ook elke keer dat we te horen krijgen ja ze komt er toch goed doorheen. Ja maar dan staat wel het volgende al weer op de stoep.
    Nu bloed geprikt dinsdag bellen of daar wat uit is gekomen. Als ze in juni qua lengte niet wat bijgetrokken is gaan ze wel verder kijken waarschijnlijk.

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    @Iertje81 wens je heel veel sterkte en wat al veel gezegd is: ik heb nooit gedacht dat je ook maar enigszins negatief gesproken hebt over mensen in je omgeving. Hopelijk zien we je snel weer verschijnen

16. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Mijn schuld vrees ik. Ondanks dat ik de reacties vermakelijk vond, heb ik beheer getagged met de suggestie het topic te sluiten, maar schijnbaar is het verwijderd :)

Zeebra, Neskio en cosdy vinden dit leuk.
  17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Dit "groepje" (best forse club wat ik begreep) was ook verantwoordelijk voor t neersteken van een medewerker van de lokale super. Zat ook wel wat meer gewicht achter zeg maar om de rechtzaak af te handelen.

Mja, de motivatie om ergens je nek voor uit te steken is zo wel erg laag geworden.

18. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    verkeerde topic, excuus!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    #239 pluk, 17 apr 2022
    Laatst bewerkt: 17 apr 2022
    Mijn dochter is 12

Heeft vanaf haar geboorte tot aan groep 6 altijd buikpijn gehad. Dan kregen we weer laxerende middelen want ze had last van verstopping. Dan at ze ook slecht, raakte aan de dunne en was de buikpijn weer weg. Begon ze weer goed te eten en begon de buikpijn ook weer. Toch bleef ze wel groeien maar wel een mager popje. Echo's gehad van haar buik maar behalve heel veel lucht nooit iets te zien. Tot we een inval huisarts hadden, die viel op dat ze altijd voor buikpijn kwam en stelde voor om haar 3 weken lactosevrij te laten eten/drinken. Binnen een week was de buikpijn voorbij. Sindsdien ( nu 3 jaar geleden) is ze ( tot aan de corona) niet weer ziek geweest.

Ze is nu 1.66 en weegt 38 kilo.

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Dear lord, baby 4 maanden sprong is 1 ding...Kennelijk met 5 jaar hebben ze er ook eentje.

Dochter huilt en zet ineens op een krijsen alsof ze mishandeld wordt. Ren je naar boven, weet ze zelf ook niet meer waarom ze huilde maar t belangrijkste issue is dat dr nek nat is...palmface

Zeebra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina