Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

nee niet gebruikelijk pas voor het eerst gezien maar zeker iets om te onthouden voor volgend jaar.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Met 35 kinderen had ik wel verwacht dat er veel action bij zou zitten. En als kleuters dan ook nog zelf mogen kiezen binnen het budget....

De prijzen die ik hier soms lees vind ik behoorlijk, 10/15/20 euro voor een kinderfeestje

Peppabig, YvonneElliman, JupitR en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar jullie hadden de hele klas uitgenodigd toch? Dus dan krijg je al snel heel veel. Als er 8 kindjes komen, dan werkt zo'n speelgoedkist waar mensen uit kunnen kiezen, maar als er 25 kinderen komen, dan is dat eigenlijk niet echt een optie.

Sado en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

dochter had een kadobon van €25 van een klasgenoot maar er stond geen naam op. Daar viel mijn mond ook van open vond ik echt een hele hoop geld voor een kinderfeestje.

6. GossipGirlxoxo

Klopt maar volgend jaar doe ik alleen nog de meisjes uit de klas denk ik, wat waren de jongens een druktemakers :eek: vooral toen de clown ballon zwaarden voor ze had gemaakt was het hek van de Dam :roflmao:

owly, Kolibrie2, MamaChantal en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    heb hem ook stil laten gaan hoor. Het is hier niet zo dat mijn man te weinig doet hoor, aangezien ik chronisch ziek ben neemt hij ( op momenten dat het slecht gaat ) echt wel veel taken over. Hij had de dag er voor het dak van de serre en de ramen boven gelapt (op de ouderwetse manier). Hij haalt vaak de boodschappen en kookt bijna altijd (alleen als hij late dienst heeft moet ik koken want neerkomt op 4 dagen in de 14 dagen.

toch3 en Zxcvb vinden dit leuk.
  8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Bij een kinderfeestje deed ik altijd een bon van 7,50 en dan een zakje snoep of zo eraan.

Maar moet zeggen dat zowel zoon als dochter van groep 1 tot 8 weinig uitgenodigd zijn voor kinderfeestjes, kan ze op 1 hand tellen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.098
    12.066
    113
    Wij hebben een heel leuke boekwinkel en een speelgoedwinkel waar dit kan, dan kom je een heel eind.

10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.098
    12.066
    113
    hier vaak 10 euro.

11. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Hier doen we ook vaak rond de 10 euro. Tenzij ik iets zie wat ik een zinvoller kado vind, maar met wat duurder ook prima. Wel hebben we vaak een “mijnlijstje” met allerlei prijsklassen, zodat iedereen iets kan kiezen wat bij hem/haar past.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind sommige bedragen ook echt hoog. Dochter had een paar keer per jaar een feestje van haar vriendinnengroepje, dat is te overzien, maar zoon mag bijna overal komen, die heeft serieus 2 feestjes per maand gemiddeld.

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Die fout maakt ik ook nog steeds omdat ik t even snel wil doen en dan t liefst in de zon bedenk ik dat :|:roflmao:

Mijn ramen zien er dus ook niet uit hahaha

14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.049
    14.749
    113
    Vrouw
    Tja, als je veel kinderen uitnodigt dan kun je ook heel veel cadeautjes verwachten;)
    En dan is het ook best logisch dat er dubbele dingen tussen zitten.

Maar dat het even een vraag is: 'waar laat ik alles?' dat snap ik goed:D

GossipGirlxoxo, JupitR en Sado vinden dit leuk.
  15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.049
    14.749
    113
    Vrouw
    Oh dat was ook zeker niet wat ik wilde suggereren. Maar er komen hier van tijd tot tijd topics langs met grote klaagzangen, vandaar;)
    Wel fijn dat hij veel dingen doet. In jouw geval helaas noodzakelijk. Maar ach een keer gestreepte ramen is ook niet het ergste, kun je vaak naderhand smakelijk om lachen. Maar op het moment zelf....:confused:

pluk vindt dit leuk.
  16. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.705
    18.786
    113
    Vrouw
    Van 35 kinderen valt dit nog goed mee :roflmao:.

Altijd wel iemand die je ermee kan plezier doen toch?

17. Mapje

Mapje Niet meer actief

Dat is inderdaad een verschil. Mijn oudste heeft 5 vaste vriendjes. Cadeautjes zijn tussen 7,5-10 euro. Maar als het een keer iets is van 12 of een keer van 6 doen we dat ook.

GossipGirlxoxo en JupitR vinden dit leuk.
  18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    @Iertje81 Ik lees het nu pas knuffel voor jou, enorm vervelend en kinderachtig dat iemand zulke lage streken uit haalt.
    Hopelijk tot snel ❤️

19. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Slim! Zo zou ik het ook doen.
    Hier doen ze vaak samen met meerdere kinderen een grote cadeau, zoals Lego of iets wat ze echt vragen zeg maar.
    Heb hier ook een doos met cadeautjes die nog weer weggegeven kunnen worden. En ‘prutteltjes’ en gemaakte knutsel/tekeningen, gaan al gelijk vanuit zijn schooltas in de prullenbak. Loeder actie, maar houdt wel lekker overzichtelijk

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    maar deze hoeveelheid spullen had je toch sowieso kunnen verwachten wanneer je 35 kinderen uitnodigd?:roflmao:
    moet er trouwens niet aan denken. vind 6 kinderen meer dan en druk genoeg

SAARC, Zeebra, YvonneElliman en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina