Ik snap dat het altijd goed uitgezocht moet worden vanuit veilig thuis maar ik vind het altijd lastig als het een melding lijkt te zijn waar het echt niet klopt. Je zit er dan inderdaad lang aan vast. Hopelijk blijf je de gesprekken prettig ervaren!
Ik snap je. Jullie zijn zo close. Maar hé. Komt allemaal goed. Fijne vakantie! Pff. Raar dat er dan wel een melding was. Kan je wel nog iets positiefs uit de gesprekken halen?
Dat het pension van onze schatjes nu al voor de tweede keer een update met foto's stuurt Zo fijn om te weten dat ze het goed hebben daar.
Dat ik er zo'n zin in heb om naar Zuid Frankrijk te gaan, maar de knoop in m'n maag verbaast me en wil maar niet weg. Ik weet wel hoe dat komt, maar dat wil ik niet uitspreken want dan kan ik niet meer praten, alleen maar huilen. Dus ik schrijf het hier. Waar wij nu voor de 5e keer heen gaan, daar ging ik 25x met m'n ouders heen. Ik kwam er voor het eerst toen ik 5 was en m'n zusje 4. Ze paste net onder het waterkraantje op de camping. Het zou later de foto worden die op de uitnodiging kwam van haar 30ste verjaardag. In die plaats hebben we zoveel meegemaakt. We betaalden met Franse francs cola en ijsjes en later bier en sigaretten. We kochten patat bij de bar in zo'n zelf meegenomen pannetje. Ik zoende er voor het eerst met een jongen uit Grenoble. 3 jaar geleden moesten we de eigenaresse vertellen dat onze vader overleden was. Ze zakte neer en kreeg een huilbui. En nu ga ik weer terug. Met gemengde gevoelens en met m'n eigen gezin. Als hopelijk een voorbeeld voor m'n kinderen, precies zoals mijn ouders het voor ons waren. Want we waren normaal al met z'n vieren gelukkig, daar was het helemaal perfect. Ik zal er rondlopen en als ik heel goed kijk, dan zal ik m'n ouders voor onze oude De Waard Tent zien zitten, lachend om hun bloedjes van kinderen die nu hun eigen kinderen leren om gelukkig te zijn daar. Laat even weten dat je er ook bent pap. Dat zou ik fijn vinden ❤️ En nu weet ik dus ook waar die knoop vandaan komt, omdat ik op weg ga naar puur geluk ❤️
Dit jaren geleden ook een keer gezien. Zat op bijrijdersstoel met een draagzak met baby Zie er hier regelmatig een paar met kind in de draagzak fietsen. Van de week nog iemand die nauwelijks kon fietsen. Zwalkend fietste ze over de weg met kindje in draagzak met gezichtje naar voren zodat het rond kon kijken. Als die met haar fiets komt te vallen? Paar maanden geleden zag een man fietsen met een kindje van een paar maanden op z'n ARM tegen z'n schouder aangedrukt Dus fietsend met 1 hand aan het stuur en in andere arm het kindje. Echt, wat bezield die mensen
Dat stiefdochter van 17 net heel droog vertelt dat ze nog nooit haar eigen teennagels heeft geknipt. Dat doet haar moeder nog steeds. Zeventien mensen!! En dan niet je eigen teennagels knippen!!!! Ik vind daar overduidelijk wat van
Allemachtig, dat doen mijn kinderen al een paar jaar zelf, de jongste is 10 Snap dat je daar wat van vindt Maar ehm, nu verwacht ze dat jij het doet nu ze bij jullie is?
Op mijn 17e deed ik het gewoon zelf. Inmiddels doet mijn man het Ik vind het fijn als hij het doet, hij vind het best Maar ik kan het wel zelf
Hahaha, ik deed het ook pas zelf toen ik op kamers ging, daarvoor deed mijn moeder het ook altijd bij mij.
Dat wij vandaag zonder ook maar 1 file te hebben gehad op ons vakantieadres in Oostenrijk zijn aangekomen....... We zijn dan wel vannacht om 1 uur weggereden, dat dan weer wel. Met 5 man, de hele nacht ongewenst. Man en 3 meiden liggen nu al op bed te slapen, en ik? ..... ik kan niet slapen. Dus ga zo nog maar wat netflixen......
Jemig wat een geluk!! Lekker netflixen (ik.zou eerder lezen want dan slaap ik snel haha) En morgen lekker aan je vakantie beginnen. Alvast veel plezier!
Gisteren had ik een milkshake, inmiddels was het een jaar geleden. Hij was niet koud, was heel licht. Je bleef drinken en leeg als of er geen einde aan kwam. Mij deed het meer denken aan luchtige vla. Was wel teleurgesteld.
Dat we eigenlijk 3 uur moesten rijden vandaag naar onze eindbestemming in Zuid Frankrijk, maar dat we er 8 uur over hebben gedaan De kinderen waren helemaal af en ik stiekem ook Maar dit uitzicht maakt het meer dan goed
Dankjewel ❤️ Het was net trouwens wel sneu. We hebben het Luc verteld maar op de één of andere manier, misschien omdat we het erover hadden dat oma ook op vakantie is nu, had hij gedacht dat m’n moeder hier zou zijn toen we aankwamen. Hij was echt intens verdrietig. Dikke rollende tranen: ‘waar is oma nou???’ We moesten hem troosten en oma laten video bellen en oma moest zeggen dat ze volgend jaar écht écht weer meeging maar hij bleef verdrietig. Oké tot hij chips en cola kreeg Maar vind het zo zielig