Hmmm, ik heb ze weggehaald. Het dreef me omdat ik het echt heel bijzonder vond. Maar misschien too much information?
Nu ben ik benieuwd (sorry kon de knipoog niet laten, er is geen poppetje met een hand voor de mond dus zocht een alternatief, en had je berichtje over het knipoog poppetje gelezen dus vond het wel grappig)
Dat kleuter vorig jaar ècht niet overboord wilde zwemmen want koud en eng (geen bodem voelen). En nu springt hij zonder aarzelen uit het gangboord erin, 2m80 hoog Mèt puddlejumper aan en 2 volwassenen in het water
Dat we tot 9 uur hebben kunnen slapen Jongens waren al die tijd stil, niet eens aan het spelen ofzo. Onverwachtse luxe, heerlijk!
Dat onze kat is ontsnapt uit het logeerhuis (welke is gevestigd bij een dierenarts...) Onze kat is klein en gehaaid en blijkbaar heeft ze een gaatje gevonden in de omheining van het buitenverblijf. De dierenarts heeft gekeken en kan zich eigenlijk niet voorstellen waar ze doorheen is gegaan maar ze is er niet meer... Bizar!
Over hoe netjes ik me vandaag wist in te houden. Situatie: Net wanneer ik me wil gaan uitkleden om te douchen, klinkt er van beneden een krijs. Ik dus naar beneden. Staat mijn jongste in een plas bellenblaas zelf een spelletje van de Switch te wisselen. Die plas bellenblaas kwam volgens haar door haar broer.... (Die Switch die daar lag met een berg spellen was dus haar idee....) Ik ben niet boos geworden, ik heb niet in paniek de Switch op waterschade gecontroleerd, ik ben heel vriendelijk gebleven, applaus voor mij . (En ook nog net het begin van de menstruatie, dubbel applaus dus) Maar ik ben geen perfectionist, dus ik ben de kamer uitgelopen, heb mijn vriend met een stapel hydrofieldoeken erop af gestuurd om het op te ruimen, terwijl ik zelf heerlijk onder de douche ging Nu maar hopen dat ze de saved game van haar broer niet vernaggeld heeft toen ze de spelletjes verwisselde, maar dat weten we pas als ze de Switch weer aan hem gegeven heeft....
Als springer of als moeder? Ik vind het springen zelf ook eng maar gaaf, beetje zo'n achtbaangevoel... Nu niet gedaan vanwege geblesseerde enkel maar anders had ik het ook gedaan. Ik snap wel dat de kinderen het gaaf vinden Kinderen mogen het alleen met minimaal 1 volwassene die kijkt en op plekken waar wij het zeggen.
Klinkt dan meer dat hij alsof hij ongezien kan zijn ontsnapt toen er een deurtje open is gegaan. Vreselijk, ben je van huis, is je geliefde huisdier er vandoor. Hopelijk is hij snel terecht.
Nee. Ik kan zo om 9 uur weer bellen De buren hebben haar ook nog niet gesignaleerd ondanks regelmatig zoeken en rammelen met haar voerbakje