Sterkte @Maan14 . Jullie gaan door een zware emotionele tijd op dit moment. Fijn dat de neuroloog zo begaan is met jullie.
Dit is geen klagen, geen sorry. Weet dat ik met jullie meeleef en dat ik hoop dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.
Stille meelezer, maar wilde je laten weten, dat je geen sorry hoeft te zeggen. Je moet het ergens kwijt. Hele dikke knuffel....
Oh wat krijgen jullie veel op jullie bordje zeg. Zo ontzettend begrijpelijk dat je het even niet meer wil zien en lezen. Je moet dit gaan verwerken en een plekje geven, leren met deze nieuwe situatie om te gaan en niemand kan je vertellen hoe je dat kunt doen, want hoe moet je zulk slecht en onzeker nieuws over je kind in hemelsnaam verwerken....Heel veel sterkte. Hopelijk komt er, na de eerdere blunders, goede begeleiding vanuit het ziekenhuis om jullie hierin te ondersteunen.
Wat anderen ook al zeggen: je klaagt niet hoor! Logisch dat je hoofd helemaal vol zit hiermee en dat je erover wil praten.
Geen klagen, geen sorry, maar even lekker je hart luchten. Dat is hard nodig, want jullie hebben een heel moeilijke tijd. Heel veel sterkte❤️
@Maan14 je klaagt helemaal niet. Jullie krijgen enorm veel voor je kiezen. Juist fijn dat je hier je hart kunt lichten, dus zeker ook blijven doen ❤️
@Maan14 lekker klagen dat lu ht op en zet de boel op een rijtje. Trouwens ben je bekend met levend rouwen, ik denk dat het wel van toepassing is. Je hebt zo veel op je bortje en te weten dat de toekomst zo verschrikkelijk moeilijk gaat worden is ook verwerken.
Mijn auto en die van buren en de brievenbussen van de flat waar ik woon zijn vannacht gewoon bekogeld met eieren, poedersuiker en ketchup Stel jongeren. Blijkbaar ook politie bij geweest en toen zijn ze ervandoor gegaan. Dan heb je toch gewoon geen greintje respect
Ooh frusterend zeg. Hier loopt er ook een groepje tuig rond. Twee weken geleden hadden ze ijsjes in onze tuin gegooid. Echt de meest onzinnige dingen flikken ze.
Gewoon blijven posten hoor. Jullie hebben zoveel te verwerken. Ik snap de helft niet van wat je verteld. Maar snap wel dat het heftige diagnoses zijn en dat je dat hier af en toe even van je af wil schrijven. Hoe gaat het nu met je zoon? En wat kunnen ze voor hem doen? Heel veel sterkte samen.
Als je het allemaal bij elkaar veegt, kun je er geeneens een lekker gerecht van maken Nee grapje. Dit is gewoon smerig.