de koning werd net gecanceld door 1 van de oppasbaby's Ik zat met de kinderen de troonrede te kijken op de laptop, en 1 van de baby's drukt hem zo weg
Mijn mond valt serieus echt heel ver open van het feit dat iemand die ik een dag ken (al is 'ken' een groot woord; leren kennen op een datingapp en nu mee aan het appen) het lef heeft om mij te vragen of ik hem even €230 kan lenen. Krijg ik wel vanavond terug met nog wat extra. Nou sorry. Maar nee dus. En hij snapt het ook gewoon niet waarom niet.
Hij snapt het donders goed hoor, dit is een oplichter. Ik denk dat je date op t laatste moment afgezegd zou zijn. Het zou me enorm verbazen als die nu wel alsnog doorgaat. Of misschien kan jij het beste zelf annuleren.
Oh heb nog niet eens met hem afgesproken hoor! Hij zou het dan vnv terug overmaken. Het is voor een werk klus waar ie veel mee verdiend maar hij moet spullen halen ervoor. Nou al mijn alarmbellen gaan af en krijg echt zo'n vibe die ik bij mijn ex op een gegeven moment had. Die vroeg ook altijd geld voor een 'klus' ofzo maar dat was dus voor drugs. En deze kerel nu vind dat ik 'te beschadigd' ben en meer vertrouwen in de mensheid moet hebben
Nee 1 van mijn glazen kralen ( zo'n 10 jaar oud) was beschadigd ( stukje af) en die wilde ik eraf draaien. Tijdens het draaien knapte de armband.
Te beschadigd, hij bedoelt niet naïef genoeg Ik zou denk ik nog reageren dat ik me afvraag wat er mis met hem is als hij een vrouw die hij amper kent als beste optie heeft om geld van te lenen.
Nou ja, dingen die je niet verwacht. Je had hem onderweg ook kunnen verliezen aks het ount zo zwak is