Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Het is bouquet ------> the lady of the house speaking:p.:roflmao:

Gewooniemand, KleineLai, Nellie4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben de tuin aan het herfstklaar maken met de kinderen. Vegen, opruimen en van de modderkeuken maken we een herfstkeuken met allerlei spullen. Ziet er eentje een garde en vraagt wat dat is, dus ik zeg dat het om te roeren is.
    Roept een jonge peuter de hele tijd nu: roeren roeren roeren. Maar de uitspraak is nog niet helemaal goed. Dus als je nu bij mij in de buurt buiten bent hoor je de hele tijd:
    Hoeren, hoeren, hoeren:eek::roflmao:

Gewooniemand, juf1987, Rizzoli en 35 anderen vinden dit leuk.
  3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.818
    5.953
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

4. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw

hahahahahaa heerlijk!

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    Oh ja dat had ik eigenlijk moeten doen :roflmao: Waarom bedenk je zulke dingen altijd pas achteraf hahaha.

Dan kunnen ze het niet hebben dat je hun geblokkeerd hebt en proberen ze het zo. Maar hij zal me nu vast met rust laten na mijn tirade van gisteravond :roflmao:

Zoiets heb ik hem in iets minder nette woorden ook verteld :D

Hahah ja idd. Echt wat een triest figuur. Iemand zijn 'loyalty' gaan testen na 1 dag. Yeah right. Nee, je bent betrapt en nu wil je stoer doen :roflmao:

6. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    zo zo en dan ook nog tijd om jou te bellen….. deze moet je houden hoor…..

7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    Ja he. Echt goed relatiemateriaal :roflmao::roflmao:

8. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Een voordeel…. als hij echt zo “ rijk” is….. kan hij mooi jou de pinpas geven want verder is hij toch druk met al die huizen en fabrieken :roflmao:

Gewooniemand en Mim89 vinden dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

10. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    583
    383
    63
    Vrouw
    Dat deed mijn dochter ook. Die zong altijd het liedje van floddertje: hoeren, hoeren, hoeren in de pan. Achter op de fiets, in de buggy... Het is goed gekomen :)

Gewooniemand, owly, GroeneBomen en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    In dat geval moet ie hoog nodig met zn accountant gaan praten over liquiditeit en solvabiliteit. Geen accountant? Tja dan krijg je dat soort problemen...

Mim89 vindt dit leuk.
  12. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Misschien weet jij nog een goede die aangeraden kan worden? :roflmao::rolleyes:

Mim89 vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    Eentje van de big 4 zal t vast wel uit kunnen leggen. PWC, deloitte, loyens en loeff...

Hebben er ook wel een prijskaartje naar maar hey, een goede accountant verdient zichzelf in veelvoud terug.

En is zn bedrijf nu nog wat klein voor een forse accountant(rekening), je moet natuurlijk wel groots denken anders komt er geen bal van terecht. Je moet een bedrijf wel optuigen met de toekomstvisie van een enterprise niet behandelen als een keukentafelproject. Je kan wel klein beginnen maar je visie moet groots zijn.

En er zijn vast nog wel meer life coachings kreten bij te vullen om iemand een lichtelijke zenuwinzinking in te lullen die beter initieel zn klep gewoon had kunnen houden.

* ik krijg altijd allergische reacties van "playaaaaah" gasten. Of t nu in de kroeg als tiener/twintiger of op de werkvloer is. Tot nog altijd grote hilariteit van mn man die destijds menig episode heeft meegemaakt. (destijds nog een gewone vriend) *

Mim89 vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.594
    31.073
    113
    Vrouw
    Keeping up appaerances.
    Geweldige serie.

TotalBella en citroenrasp vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.310
    113
    Vrouw
    Kun je nagaan, ik heb t gewoon live haha. Ze doet ook de gooische r na een bepaald gezelschap en is heel chique dan. Ze heeft een keer onze auto mee moeten nemen naar dat gezelschap en de auto is uit schaamte aan de weg gezet ipv oprit. T was een opel corsa... geen sjonnie bak. Hyacinth verteld graag over haar zus met room for a pony huis, mijn moeder doet t graag over haar succesvolste kind en hun buitenlandse villa :roflmao: huis van ons of ander kind worden niet genoemd :roflmao: candlelight dinner partys waren ook herkenbaar, dan komt t bestek met goud op tafel. Ja echt goud. En is ze zoooo in de stress

Maar net als hyacinth, onder de schone schijn zit wel een groot hart. En ondertussen lachen we heel wat af:roflmao:

Shay25, Gewooniemand, Zxcvb en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.594
    31.073
    113
    Vrouw
    Hahahaha.. geweldig dit :roflmao::roflmao::roflmao:
    Wordt de buurvrouw ook nerveus als ze op de thee komt?

Opel corsa kan ook echt niet hoor :roflmao::roflmao::roflmao:

18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.310
    113
    Vrouw
    Mijn schoonzus moest altijd even blowen nadat mam was geweest... zegt genoeg haha. Ze zag ook erg op tegen haar bezoek. Mijn schoonzus leeft t tegenovergestelde, geen waarde aan kleding, uiterlijk, netheid etc, huis is ook bijzonder, bovenwoning, meerdere dieren... beetje onslow idee haha. Alleen zijn ze heel slank. Roken wel veel. En blaffende hond :roflmao:

De buurvrouw ben ik dus ik kan wel tegen haar haha, ik weet wel van overburen dat ze een o nee moment hebben als ze aanbelt.. 'gaan jullie nog wat aan het onkruid doen? Dit past niet in de buurt!' Ze zijn wel dol op mijn pa haha

We wonen dus in een doodnormale straat met rijtjeswoningen, oke ze hebben t grootste perceel en huis maar toch. T is niet chique haha. Ze heurt er ook eigenlijk niet thuis, ze past meer in de betere delen zegt ze :roflmao:
    (Maar wel lief, ze zijn dus niet verhuisd omdat ik het echt niet wou en ze vonden mijn geluk belangrijker, optie op huis hebben ze geannuleerd )

Gewooniemand en Mamafiets vinden dit leuk.
  19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Moet ze niet in de vaatwasser doen, dan gaat het goud eraf , weet ik uit ervaring :roflmao:

20. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

We krijgen een nieuwe ketel. Ze konden vanaf 7:30 komen. Om 7:20 stond de eerste al boven :eek:. Ik lag nog in bed, dus op het moment dat hij naar beneden ging, ben ik snel uit bed gegaan Haha.

GroeneBomen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina