Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik denk het wel :)
    Wat voor functie is het? Ook juf?
     
    GossipGirlxoxo en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Oke ik krimp dus serieus ineen bij het zien van je foto's :eek: Hopelijk heb je snel minder pijn!
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Nee! Wel in het onderwijs, maar dan als coördinator van een Samenwerkingsverband. Scholen kunnen daar arrangementen aanvragen voor leerlingen ivm passend onderwijs.
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ja, ik ken het! Leuke baan. Succes ermee :)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Dank je! Eerst maar eens zien of ik echt word uitgenodigd :roflmao:

    Jij succes met je wond!! :eek: Kun je er wel mee slapen? Blijft er geen kleding aan plakken enz?
     
  6. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.494
    1.466
    113
    Auwwwww.
    Maar is er niet ergens iets open om een gaasje te halen.
    Of heeft je lieve moedertje geen glaasje
    Het lijkt wel op een mooie paddo dacht eerst iets anders althans dat kan ook iet met ballen en een stik :roflmao::roflmao:
    Sterkte..

    En domme acties heeft iedereen wel
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  7. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    768
    530
    93
    @Iertje81 au.... fijn dat je moeder lekker troostend is

    Oke ik kom vandaag thuis, zie ik opeens de schutting onze kant op hellen.
    Hij is dus met de storm een tijd terug omgewaaid, alle balken doorgebroken, dus omhoog gezet en gestut, balken aan de kant van de buurvrouw ertegenaan en heel licht haar kant op laten hellen.
    Nu heeft ze ervoor gezorgd dat hij onze kant op komt, fijn zo valt hij makkelijker om.

    Ze was destijds al boos omdat wij niet gelijk de schutting omhoog hadden gezet. Paar jaar terug mochten we niet in haar tuin om een ander deel van de schutting te maken.
    Wij laten binnenkort een nieuwe schutting plaatsen. No way dat zij er iets tegenaan mag maken. Mevrouw kan niet helpen met plaatsen, heeft altijd eisen, is eeuwig zielig en betaald uiteraard geen cent.
    Schutting komt in het verlengde van onze uitgebouwde buitenmuur, ik snap wel dat de vorige bewoners alles op eigen grond geplaatst hebben.
     
    Zeebra, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik durfde er niet mee te slapen en er kwam geel spul uit dus ik ben naar de HAP gegaan. Vond ik eigenlijk onzin maar moest van C :rolleyes:
    De huisarts zei dat het goed was dat ik kwam want morgen was het waarschijnlijk al ontstoken geweest.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zeebra, Maev, Gewooniemand en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Kijk, goede keuze dus! :thumup: Toch handig om soms naar C te luisteren ;):roflmao:
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  10. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Daar wordt hier over gediscussieerd nu o_O jongen als jij straks een uur eerder uit bed moet ga ik niet tegelijk ook je avondbedtijd veranderen :rolleyes:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Jeetje! Pijnlijk...Goed dat je bent langs geweest bij de dokter. Sterkte!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  12. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Heel goed van C, brandwonden zijn kloten wonden en ontsteken heel snel en dan ben je nog verder van huis.
     
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.608
    25.667
    113
    Vrouw
    Jemig Ier. Dat zag er niet best uit :eek:
    Jij gaat nooit meer strijken tijdens een meet :roflmao:

    Beterschap ermee.
     
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.692
    14.044
    113
    Hmmm ik voorzie tactiek, dat flikt die hier ook.

    Nr.2 heeft zn charmes ook ontdekt...Kom je slaperig sacho je bed uit krijg je de meest ondeugende heerlijke baby lach in t holst van de nacht...met van die hoopvolle oogjes met een beetje schuin koppie en handjes erbij dat je gewoon WEET wat ie bedoeld: "fles?" "uit?"

    oke..jij wint..

    Hij kan nog niks roepen natuurlijk maar kom je terug met een fles zie je m nog net niet feesten "flessie, flessie, flessie...jeaaaaaaaaaaah!!!"

    Ach, met zulkes is zo'n nachtelijk onderonsje best goed te doen
     
    Zeebra, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.692
    14.044
    113
    @Iertje81 ik las inmiddels dat je al had laten nakijken. Ziet er echt bizar uit en ik heb mn arm nog wel op een steengrill laten meebakken, bedrijfsrisicootje.

    Multitasken dan maar zonder strijkbout volgende keer, sokken bundelen is veiliger.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    wauw Ier, ik denk dat dit het langstlopende topic ooit is in de lounge! Denk dat alleen in het Corona forum het nieuws topic daar meer delen heeft gehad maar dat deze op nr.2 staat qua delen! Heb jij ze alle 10 geopend of is hij weleens een keer gekaapt geweest?
     
    Kolibrie2 en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    zo herkenbaar, boos zijn als ik niet wil brengen omdat hij te laat is begonnen met zich klaar maken, en er dan achter aan horen als ze op de fiets stappen… Als ik na moet blijven is het allemaal jouw schuld!! Prima kind ik neem de schuld wel op me als jou dat een goed gevoel geeft maar het is jouw probleem dan moet je maar eerder in actie komen. Die van mij is namelijk altijd om 7 uur al gedoucht beneden. Moet om 8.15 op de fiets zitten en begint dan om 8.05 eens met tanden poetsen, haren doen, komt erachter dat hij iets niet kan vinden en dan is het ineens al 8.15 en is hij niet klaar. En hij leert er niets van. Ik had na 2x zo een ervaring ervoor gezorgd dat als ik beneden kom, mijn haar goed zit, tanden gepoetst zijn en tas gecontroleerd op alle spullen klaar staat en als dat zo is dan kun je chillen tot je de deur uit moet. Maar dat is iets heel raars in het puberbrein van mijn kind.
     
    Maev en femkes vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    jij herkent de ochtend strijd met een puber dus ook heel goed :roflmao::roflmao:
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    bol.com direct bestellen heb je morgen in huis voor het geval je het dan weer vergeet. Hier hou ik voor mezelf altijd aan dat als ik de op 1 na laatste zak pak ik al een nieuwe doos koop. Werkt best goed op die manier. Heb ook weleens misgegrepen en toen uit ellende de zak maar geleegd en nog 1 dat op die manier gebruikt.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    zo herkenbaar. Gelukkig slikken mijn kidneren wel pillen maar drankjes gingen er bij beide niet in. Advies van de apotheek was dan in de houdgreep en achter in de keel spuiten. Idee is leuk maar met een dochter die van alles gaat braken komt dat er net zo snel weer uit. En buiten dat verpest ik daarmee compleet de vertrouwensband met mijn kind en krijgt ze daardoor een trauma van medicatie. Daar hadden ze geen boodschap aan. Gelukkig begrijpt de kinderarts het beter dus als ze echt antibiotica moet dan is het een opname met antibiotica via de een infuus. Inmiddels krijgt de dat in pil vorm. Zoon en dochter slikken dat sinds vrij jong dan wel makkelijk in. Ik snap dan ook niet dat niet standaard alle kinder medicatie in zetpil vorm kan worden gemaakt. Helemaal dingen als antibiotica.
     

Deel Deze Pagina