Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Dat mag echt niet. Is het risico van de ondernemer. Niet van zijn werknemers.
    Wel echt ook schandalig van die mensen. Weggaan zonder te betalen.

Zeebra, chrystel73, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

En toch,als het druk is, kan er snel iets fout gaan....zaten gisteren op een terrasje in Amsterdam. Mensen naast ons keurig afgerekend, serveerster ging weer verder, mensen lopen weg van tafeltje en waren bijna van het terras af, nieuwe mensen zaten alweer, toen ze terug kwam hollen, was iets fout gegaan, betaling stond nog open. Ze was net op tijd...

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.313
    113
    Bedankt voor je verhaal! Dat is heel heftig. We zullen ons daar wat beter op voorbereiden en zeker onze zoon.

Zecwas nu verplaatst naar een andere afdeling dus voor nu gaat het goed. Komende dagen horen we meer

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.313
    113
    Helaas kunnen ze geen stent plaatsen. Zal echt een by pass worden. Ze gebruikt nu geen meficijnen en we zeiden gisteren al daar zal verandering in komen.

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.081
    14.794
    113
    Vrouw
    Ja dat begrijp ik nu. Die Lidl heeft dus geen scanners, maar alleen een kassa waar je zelf kunt scannen.
    Onze plaatselijke plus heeft beiden.:thumup:

JupitR vindt dit leuk.
  6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.081
    14.794
    113
    Vrouw
    Oh kan best dat ik je verkeerd begrepen hebt. Ik ben 'gewend' aan onze Lidl. Daar kun je dus een scanner pakken en zelf in de winkel alles scannen. En dan afrekenen bij de zelfscan kassa. Je kunt overigens ook bij die kassa's gewoon je boodschappen scannen. Dan mik je dus wel je boodschappen gewoon in je kar of mandje en scant daar dus pas je boodschappen.
    Dat is bij onze plus net zo. Als ik bij de plus maar weinig boodschappen nodig heb pak ik daar een mandje, dan vind ik het onhandig om ook zo'n scanner mee te pakken. Dus laat ik die staan en ga dan alsnog naar de zelfscan kassa en scan daar die paar boodschappen.

Ik wist niet dat er winkels zijn die dus geen scanners hebben, maar wel een zelfscankassa.;)

Nellie4 en Iertje81 vinden dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Huh dat is gewoon ondernemersrisico en hoeft hij niet zelf te betalen. Dit is gewoon diefstal immers. Kasverschil betalen medewerkers ook niet zelf of als er producten worden gejat. Zelfs als je als enige in de zaak staat (maar niet zelf de eigenaar bent) Is gewoon een bekend risico en voor de zaak :)

8. Novi

Novi Niet meer actief

Ik lees net een artikel over Afghanistan. Vrouwen moeten een boerka dragen. Was te verwachten natuurlijk, maar wat een stel trieste incompetente kneusjes zijn daar aan de macht zeg. Bah, kan ik me zo boos over maken.

consider, Spectre en Syane vinden dit leuk.
  9. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Het was bij een terras over de grens hier in Duitsland.
    Ik weet niet hoe de regels daar liggen, maar hij moest het echt uit eigen zak betalen.

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Van der Valk had dit jaren geleden ook zo. Aan het eind van de dag moest je de omzet inleveren. Alles wat je meer had (fooi) was van jou. En het tekort moest je bijleggen. Lijkt me ook raar dat dit mag maar zo brengen ze het wel naar de medewerkers.

11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    ❤️❤️

Lindawen79 vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.313
    113
    Vanavond gaat er een sollicitatiebrief de deur uit. Woensdag nog een email gestuurd voor specifieke vragen. Nog geen reactie op gehad, hopelijk geen voorbode voor weer een afwijzing.

Duim dat ik een keer door de ronde kom en in ieder geval een uitnodiging krijg voor gesprek.

Bij mijn laatste sollicitatie brief waren er nog 79 mensen meer:eek:

Niet het beste moment om te solliciteren nu schoonmoeder het zwaar heeft maar zo vaak komt er niet wat vrij en wil na jaren thuismoeder toch weer terug de werkvloer op.

Duim, duim, duim.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Dat is het probleem juist, die Taliban zijn wel goed in wat ze doen. Een angst-dictatuur instellen en mensen, vooral vrouwen, steeds meer vrijheid afknijpen, tot het land weer helemaal gevormd is naar hun verknipte beeld van een geloof.

femkes en Syane vinden dit leuk.
  14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat m’n 3e kind alweer 4 is geworden :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Nellie4, Lola1982, Spectre en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met Elmi!

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik vandaag voor het eerst weer bij het crematorium ben geweest sinds het overlijden van P. Alle diensten sindsdien zijn elders geweest, dit was dus de 1e keer op die locatie, en dat was toch wel even heel moeilijk toen ik het terrein op reed. Was wel heel fijn dat een neef en zijn vrouw van mijn vader mij herkende en zich bedachtte dat het wel eens de eerste dienst kon zijn sindsdien. Samen mijn ouders opgewacht en samen naar binnen.

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Duimerdeduimduimduim..
    Er komt echt iets op je pad

owly vindt dit leuk.
  18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.885
    2.563
    113
    Heb je het er nog met hem over kunnen hebben?
    Ik kom ook uit een gezin met ass en nog veel meer problematiek en heb ook zo hard geleerd om alles hierdoor alleen te doen. Het is zo pittig.
    Wou je even heel veel sterkte wensen

Lafayette en Muisje2016 vinden dit leuk.
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.885
    2.563
    113
    Ik kan hier zo boos om worden, dit is een boodschap die je dochter altijd mee kan blijven nemen en natuurlijk was dat niet de bedoeling maar er word zo onderschat wat woorden kunnen doen.
    Hoe gaat het nu met je dochter en heb je er nog wat meer van weer gehoord, ik las dat je gebeld had en terugkoppeling had gehad.

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.885
    2.563
    113
    Heel herkenbaar dit, fijn om te lezen dat meer mensen dit hebben.
    Bij mij komt het door een formaldehyde allergie ontdekt doordat ik op zolder sliep als kind en ik steeds zieker werd doordat het in de spaanplaten zat.
    Met flauwvallen, extreme hoofdpijn en rare dromen/hallucinaties aan toe.
    Uiteindelijk is dit ontdekt en nu pas ik erg op met geurtjes, nieuwe kleding/beddengoed etc en gaat het prima maar soms overkomt het me nog wel eens. Ooit op vakantie een auto gehuurd en daar doen ze ook vaak een chemische 'nieuwe' autogeur in. Mijn hemel wat was ik ziek en het duurde een aantal dagen voordat ik doorhad waardoor het kwam.

Deel Deze Pagina