Wat voor branche zoek je werk in? op mijn werk dromen ze van 80 reacties op een vacature (als ze ook nog capabel zijn).
Van de aardbeving die ik net voelde. Blijft een gek gevoel, maar deze was harder dan normaal. Ben benieuwd hoe dichtbij hij nu was. (Vorige keer moesten mijn kinderen op school onder de tafel zitten (logisch) wat nogal een indruk bij ze maakten, gelukkig zijn ze nu lekker bij mij thuis)
Ah wauw. Dat deze winkels zelfscans hebben!! Can't wait! Denk dat ik sowieso moet wennen aan weer overal te kunnen pinnen en niet met 3 munteenheden op zak te lopen.
Dat was inmiddels vorig jaar. Hopelijk nu een stuk minder. Ach misschien was het wel een manier om te zeggen je bent ouder dan de rest dus duurder alleen dan minder kwetsend
Haha! Ik stuur je wel een lijstje Alleen de Action in De Mare heeft het niet meer na zo’n proef te hebben gedaan. Zelfs die kleine bij de XXL heeft een zelfscan
Wat lief! Dankjewel! Ja, we hebben daarna nog wel gepraat en hij doet echt zijn best om het te begrijpen en om taken van me over te nemen. Het gaat bij hem alleen niet zo natuurlijk, hij kan slecht zelf aanvoelen of bedenken wanneer ik hulp nodig heb. An sich niet zo vreemd misschien, maar kan bij hem wel in het extreme zijn. En daadwerkelijk helpen vind hij ook moeilijk als dit buiten zijn routine valt. Maar goed, hij doet het wel, en het is geen onwil of desinteresse. Het sleutelwoord is uiteraard duidelijke communicatie. Weet ik ook wel, soms alleen zo vermoeiend...
Klopt soms wil je dat iemand gewoon ziet dat je hulp nodig hebt en dan ook komt helpen ( zonder dat je stap voor stap " moet" uitleggen wat diegene " moet" doen).
Nooit in de horeca gewerkt. Is het mogelijk dat er werknemers zeiden dat tafel X niet had betaald terwijl ze wel hadden betaald en dat stiekem als fooiengeld werd aangenomen? Als dat zo regelmatig gebeurd kan ik me voorstellen dat het "bijleggen uit eigen zak" wordt
Ik werkte er zelf als bijbaan en probeerde mn baas niet op te lichten hoor Met een keten zullen er best medewerkers zijn die dat wel proberen maar deze regel voor iedereen instellen is dan wel een beetje doorslaan aangezien iedereen dan de dupe is van de klanten die dit doen. Ik heb zelf een keer een tafel net kunnen tegen houden bij vertrek. Alle 5 waren zd vergeten dat betalen bij uiteten gaan hoort
Haha nee ik zeg niet dat jij dat deed he vroeg me gewoon af of dat mogelijk was, de rekening op "niet betaald" om zelf extra fooi te hebben
Er zullen best medewerkers zijn die daar misbruik van zouden maken maar de meerderheid zal dat niet doen gok ik. Vind het niet eerlijk dat alle eerlijke medewerkers daar dan de dupe van worden. De regel was als zo toen ik er ging werken dus weet niet hoe die er ooit is gekomen.
Van m’n collega die zich altijd meteen zo aangevallen voelt, en dan op een ontzettend kinderachtige manier gaat reageren. Echt ben je 28 of stiekem toch 8…
Mijn schoonmoeder is 71. Ze zeiden dat ze in uitstekende conditie is en ze zich verbaasde dat ze geen medicatie heeft of een voor geschiedenis. Voor nu gaat het goed. Na die ene dag weer helder. Vanmiddag weer op en neer gereden. Waarschijnlijk opereren ze deze week nog. Wel heel spannend allemaal.
Dat ik van t verzorgmeisje van ons paard, hem niet op t gras mag zetten want t gras is te kort (en heb heel kinderachtig t nagemeten en was veel langer dan zij beweerde ) Ja ons paard. Dat ze mijn spullen weg wou gooien want 'slecht voor de huid' (ik had spul speciaal voor paarden...) Ja daar viel mijn mond van open
Gister wezen bbq-en bij ouders. Zus met haar gezin, oom met zijn gezin. Voor het eerst in 2 jaar bbq aangezet, ding staat net geen kwartier aan, komt kind van nieuwe buren van mn ouders die een huis verder wonen even aanbellen. Met de mededeling dat zij erg last hebben van onze barbecue en dat hun plantjesuitdrogen. Daar viel mijn mond echt van open, als we nou elk weekend dat ding zouden aanzetten ofzo snap ik wel dat je er last van hebt en dat even komt melden, maar kom op, eerste keer in 2 jaar tijd kan je toch wel even wat geduld hebben. Heb hem meegedeeld dat het ding uitgaat zodra we klaar zijn. Maar heb nu gewoon zin om dat ding elke dag voor een paar uur aan te zetten.
Wat raar dat een kind dat moet komen zeggen. En de olantjes drogen uit omdat het al weken niet regent.