Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Koelen, koelen en nog eens koelen. Hoe gaat het nu?
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    De like voor dat het met de opleiding is opgelost. Wat zal je zoon opgelucht zijn.
    En mbt de zelfmoord heel heftig. Wij hebben het meegemaakt met de vader in de klas van zoon toen hij nog een kleuter was. Zijn vrouw is een vriendin van mij. Was echt een schok op school. Op woensdag was zijn papa dag en die dag kwam hij de meiden ineens niet halen. Een andere moeder uit de klas werkt bij de recherche en vertrouwde het niet, die vond hem die ochtend een rare blik in zijn ogen hebben. Heeft de meiden meegestuurd met een andere moeder en is naar het huis gereden om te kijken wat er was. En zag hem door het voordeur raam hangen in het trappengat. Achteraf vertelden de meiden dat hij die ochtend een touw in zijn broek bij zich had al toen hij ze naar school bracht. En een maand later toen mijn vriendin haar matras omdraaide vond ze eronder een gigantisch groot mes. Zij is zich altijd af blijven vragen of hij misschien wel een familiedrama in zijn hoofd heeft gehad (dat verhaal met de 2 broertjes Julian en … was toen net in het nieuws geweest die maand ervoor). Hij heeft ook alleen een briefje achter gelaten dat hij het heeft gedaan omdat mijn vriendin had aangegeven te willen scheiden. Geen afscheid aan zijn meiden, geen excuus, geen uitleg. Voor hun is dat zo lastig om dat een plekje te geven en na al die jaren achtervolgt het ze nog steeds en is mijn vriendin nog steeds heel boos naar hem toe.
    Op school is er toen een maatschappelijk werker in de klas geweest om met de kinderen erover te praten. Niet 1x maar dat hele schooljaar wel meerdere keren. Gaat jullie school ook nog zoiets organiseren voor de kinderen en ouders?
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    hier mag er ook zo laat niet gebeld worden. Zoon moet om 21.00 uur zijn telefoon inleveren, die blijft beneden en om 22.00 uur slapen. Wat vaak pas 22.30 is als ik ga kijken of hij slaapt dan zie ik dat hij vaak net alsof doet namelijk. Zolang hij zonder mopperen op staat in de ochtend vind ik het niet zo heel erg.
     
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    als dochter zo een bui heeft zeg ik vaak na een keer of 3 als je nou weer komt vragen om iets te drinken dan kun je binnen wat drinken en daarna weer naar buiten en als je weer komt vragen om iets te snoepen dan kun je gelijk binnen blijven en dan is het over want je weet dat dat niet mag als je al wat gehad hebt. Dan is het meteen over met het “gezeur”. En de vragen mag ik picknicken of mag ik net die step die achter alles in de schuur staat zeg ik vaak wel ja op met de mededeling dat als het voor 10 minuten is ik het de volgende keer niet meer voor haar pak. Hier werkt dat echt heel goed.
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dochter heeft daar ook een handje van met die bloem, of speciale zeldzame steen of kom even kijken wat ik gevonden heb. Ik ben blij dat de lente nu weer begonnen is en de achter deur open kan blijven dan hoef ik in ieder geval niet elke 10 minuten op te staan omdat ze aanklopt maar nu loopt ze gewoon achterom.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    auw! Mail je even een foto naar de huisarts? Misschien krijg je nog tips voor iets van vet gaas erop ofzo ivm infecties omdat het een open wond/blaar is!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    @Iertje81 tegen rimpels hebben ze tegenwoordig goede prikjes he!? Dat hoeft niet meer met de strijkbout glad te worden gestegen :p
     
    Liekje81 en Iertje81 vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    wat vervelend, dikke knuffel voor jou! Dit soort dingen Putten je uit als moeder omdat je de strijd voor je kind niet op wilt geven en het tegelijkertijd zo frustrerend is dat je überhaupt moet strijden voor een juiste diagnose om de juiste hulp te kunnen krijgen!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    komt je nieuwe schutting niet op de erfafscheiding maar een stukje terug jouw tuin in? Zijn daar wettelijke regels voor dat buren dan niets er tegen aan mogen maken als het hun aangezicht is in de tuin?
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wat goed van C dat hij zo op zij strepen stond en dat jij hebt geluisterd naar hem! Moet je nog terug ter controle of moet het hiermee genezen? En heb je nog goede ververs instructies meegekregen?
     
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    maar is dat dan bedtijd of slaaptijd? hier eten ze de laatste tijd vaak pas rond 18.30 uur. Daarna nog douchen, wat schoolwerk en voor je het weet is het al ergens tegen 21.00 a 21.30 uur.
     
  12. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Ik heb er 8 geopend. 2x was iemand zo onverstandig om dat te doen voordat ik het in de gaten kreeg :p:p:p
    Één keer omdat diegene ook een goedlopend Topic wilde (ja dat typte ze zelf :roflmao:) en één keer echt uit onschuld.
    Kwam beide keren op commentaar op van anderen omdat ze zo gewend waren het sushi plaatje van mij te zien bij de TS :roflmao:
    Tegenwoordig word ik vaak getagd als we bijna de 5k hebben aangetikt :p
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Bakken op een steengrill… bah!
     
  14. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Nou precies! Ik heb dat ook altijd geroepen als Luc weer eens antibiotica moest vanwege een keelontsteking of een oorontsteking. En hij heeft geloof ik wel 22 keer een kuur gehad…
    Waarom is dat spul er niet in zetpillen :rolleyes:
    Misschien dat iemand dat hier weet trouwens?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.805
    113
    Brandwonden moet je vet houden. Als de huid niet open is mag je er een lekkere dikke laag vaseline op smeren.
    Dat is althans wat ik te horen kreeg van de dokter toen ik een beker heet water omgooide en de helft tegen mijn buik kwam met een 2e graads brandwond tot gevolg.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Bedtijd. Hij gaat nooit gelijk slapen, of hij nou om 20.00 of 23.00 gaat
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.650
    21.151
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat wordt geloof ik niet goed door de darmwand opgenomen.
    Gelukkig vond dochter het nooit vies, want telkens aan het infuus in een ziekenhuis lijkt me ook niks
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  18. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wel voor de kinderen die bij de leerling in de klas zitten. Mijn zoon zit niet bij de ll in de klas ( hij kader leerling havo) en kent de ll ook niet ( ondanks dat het een kleine school is)

    Maar mocht het nodig zijn ( je weet nooit wat het triggert) kunnen we contact opnemen met de school psycholoog.

    Zoon zelf heeft het er even over gehad, dat hij het heel erg vind vooral omdat 1 van de kinderen de ouder had gevonden. Dat zit hem meer dwars, niet dat die ouder dood is maar dat dit zo is gebeurd dat de kinderen hem/haar konden vinden.
     
  19. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Even een kanttekening , dan gaan ze naar boven ( zonder telefoon) maar betekend niet dat ze meteen gaan slapen. Dochter zit vaak nog even te knutselen of ligt te lezen, zoon luistert nog even muziek of ligt te lezen.
     
  20. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.821
    14.155
    113
    Wij knalden er tandpasta op als die coldspray even niet beschikbaar was en t redelijk beperkt was. In t restaurant waren t doorgaans eerstegraads of net aan tweedegraads. Mijn onbedoelde persoonlijke menutoevoeging was wel de uitzondering al zie je ook daar bijna niks meer van.

    Zou t niet doen met die strijkboutwond, daarmee mag t sowieso niet want die is open.
     

Deel Deze Pagina