Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.068
    447
    83
    Ik wil haar vanacht nog even de tijd geven om bij te komen, ze slaapt echt heel veel.
    En dan morgen actief aan hechting gaan doen.
    Ze wilde nu net pas iets eten dus ze voelt zich duidelijk niet lekker

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    . Ze is regelmatig online en leest mijn berichten, maar negeert het.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Hihi ja dat herken ik...om 04:00 "weet je wel dat de lente komt, de lente komt, Hij is opgestaaaan"

Nou ben blij dat ze zo blij is met de christelijke school liedjes, al moest ik wel om 04:15 uitleggen dat opa helaas geen super hero zoon van God is en dus niet op zal staan. (Ze had ineens een "goed idee" wat dan uiteraard even verteld moet worden) Maar de timing van dat soort episodes mogen ze wel wat aanpassen , ergens na mn koffie ofzo zo rond een uurtje of 900 is vroeg zat.

Vooral nu we dr toch maar weer een babyfoon hebben gegeven en we dus de hele riedel weer letterlijk woord voor woord horen...

Het alternatief was dat ze het huis bij elkaar gilde omdat ze dr waterbeker niet kon pakken (net buiten bereik gerold) en ja ze mag niet uit bed...behalve voor plassen of niet lekker voelen...:rolleyes:

Hmmmmm spontaan extreem strikt met de regels maar die groene pinguin vergeet ze voor t gemak, elke ochtend... :confused:

Basisuil vindt dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    T voordeel zit er dan wel in, maar zowel mn man al als ik hebben een gruwelhekel aan t idee om een accupack onder ons te hebben (of onder de kinderen). :confused:

Elektrische bus (ov) zitten ze boven je...

Statistisch gezien verwaarloosbaar, in ons hoofd mega issue.

Vrees dat we er uiteindelijk maar mee moeten leren leven als er geen andere optie meer is.

Waterstof of gas vinden we nou ook niet heel denderend, dat noemen we een rijdende bom.

Terwijl benzine auto's vaker kortsluiting en issues hebben gegeven. Maar zo krom zit dat dus in ons hoofd, best onhandig en onlogisch soms. :roflmao:

zwaaistaart vindt dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.500
    13.978
    113
    Vrouw
    Hopen dat het inderdaad komt doordat ze nog last heeft van de keizersnede.
    In plaats van een kruik en een dekentje kan je beter een warmte lamp kopen. Als de pup het te warm krijgt kan hij namelijk van de warmte weg kruipen. Op de bodem van de werpkist hadden wij een vetbed liggen, deze heb je in allerlei soorten en maten.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.356
    10.314
    113

samarinde01 vindt dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.356
    10.314
    113
    Haha onze zoon was tot zijn 4 bijna elke dag tussen 1 en 2 uur wakker. En dan niet zachtjes . zingen en dan steeds harder, roepen en toen hij nog klein was mega hard huilen.

Nu is hij 8, hij is of stil aan het lezen/ tekenen of hij gaat zingen of zoals vanmorgen een ganzenbord spelletje spelen uit de donald duck en hard op tellen. :rolleyes:

Hoir je in de slaapkamer een constante eentonig geluid. Mijn man sliep verder ik niet. Maar het was 8.05 dus valt mee.

We hebben een knuffelbeer en die niet graag alleen is.:roflmao:

9. JUVE

JUVE Actief lid

12 mrt 2019
    450
    231
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Dat was zeker een hele verrassing. Hopelijk gaat alles de komende weken goed met moeder en pup. Heb je een idee wie de vader kan zijn?

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ahhhhhhhhhh!!!!
    Niet zo leuk als een baby poes maar toch…
    Ahhhhhhhhhhh!!!

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat Elmi net met een kikker in de tuin aan het ‘spelen’ was, Ies zo naar binnen kwam: Whaaaaaaa!!!!!
    En dat Luc meteen ging kijken, op z’n hurken bij kat en kikker ging zitten en een heel sadistisch lachje uitstootte :roflmao:
    Echt zo’n heksenlachje :roflmao:

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn mond valt open van mijn man.

3 maanden geleden heb ik al gevraagd hoe we het gaan aanpakken met aankomende verbouwing.deze is 3 augustus, nieuwe dakkapel en badkamer, en de slaapkamer wordt ook uitgebreid.

De sk, slapen nu de jongens, daar gaan wij heen.
    Onze sk wordt die van de jongens,
    Speelgoedkamer gaan wij dan tijdelijk slapen.

Dus ik had aangegeven dat er ruimte moet worden gemaakt op de zolder, ivm speelgoed jongens en kasten enzo.
    Stappenplan:
    Ruimte op zolder
    onze slaapkamer leeg
    speelgoedkamer leeg en daar gaan wij slapen (past net)
    vloer leggen onze slaapkamer
    Jongens naar onze kamer, hun nieuwe kamer
    Slaapkamer jongens leeg, behang eraf etc. (hiervoor hebben we tot 15 augustus), dit wordt onze slaapkamer
    3 augustus wordt de badkamer leeggehaald
    4 augustus nieuw dakkapel
    5 augustus aanvang aannemer met badkamer
    Na 15 augustus maakt aannemer de slaapkamer van ons gereed
    1 september of zoveel eerder gereed.
    ons bed weer in elkaar zetten en wij weer weg van de speelgoedkamer
    Kledingkasten in speelgoedkamer en het speelgoed

Alle kleine zaken afhandelen, dus 1 oktober gereed.

Afijn

Ach, we hebben nog tijd zat was zijn antwoord.

Afijn, paar weken geleden begon hij over dat als we gaan verbouwen, dan gelijk overal geverfd moet worden alles Want er komt overal een nieuwe vloer in. Dus alle muren, het hout van de trap, onderkant trap, trap naar zolder etc.

Ik heb daar een stokje voor gestoken.
    Verbouwen is leuk, maar niet alles tegelijk ( zeker niet in zijn tempo).

Daar was hij het niet mee eens, en vervolgens nog niks gebeurd (hij zou zijn bureau weghalen van zolder, inclusief alles apparatuur).

Vanavond vroeg ik welke vloer we gingen doen boven.

Hij begon gelijk weer over het verven en dat ik dat niet wilde en dat hij dus alles alleen maar weer moet doen.
    Ik heb hierop aangegeven dat ik dat helemaal niet heb gezegd, alleen dat ik tegen verven was.

Nu begint hij over ook nog over renovatie trap, stucen van muren, speelgoedkamer verbouwen etc.

Ik heb naar het tijdspad gevraagd, maar dat weet hij allemaal niet, hij weet niet hoe lang aannemers daar mee bezig zijn.

Zucht....
    We hebben maar 1 aannemer, die gaat de badkamer doen en de nieuwe slaapkamer ( daar komt ook een deel van het dakkapel) en verder niks....
    We hebben geen schilder en geen stukadoor...

En nu ligt het aan mij.

Begon zelfs over het verden van 20 jaar geleden dat hij alles alleen heeft gedaan... gvd, helemaal niet, mijn 3 neven waren er zelfs om te helpen!!!

Afijn, nu is hij boos, voelt zich aangevallen en hij moet alles maar alleen doen....

Ik ben het nu even zat en ik kan wel janken....

13. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Beetje warrig verhaal, maar het is ook nogal wat...

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Nou daar zou ik ook even om janken, is ook zo frusterend :oops:

15. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Dat we al meer dan 2 uur stil staan op de a12 en nog zeker anderhalf uur moeten rijden. Zijn middernacht wel thuis:oops: dacht even dagje naar strand te gaan. Maar toch niet zo’n goed idee.

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Vandaag toch zoiets bizars mee gemaakt..

Wij waren vandaag op het strand en ik kreeg een melding op mijn telefoon dat er een beweging voor de deur was. Niet meteen gekeken maar een uurtje of twee later keek ik even wie het was.

Nu zag ik een vrouw die in eerste instantie leek op mijn moeder of schoonmoeder alleen was dat vreemd want die zouden aanbellen. kon het met het zonlicht niet heel goed zien..
    Toen zag ik dat ze met iets in haar handen stond en hoorde dat ze tegen onze kat aan het praten was. Was ze gewoon onze kat aan het lokken met eten en daarna heeft ze hem dus gewoon mee gepakt :eek::eek::eek::eek:
    Nahhh bizar toch? Wij naar huis en gelukkig kwam onze kat gewoon aanlopen. Nu zal hij zich echt niet zomaar mee laten nemen maar we waren toch echt wel erg geschrokken :rolleyes: Ik vind het zoiets geks..

Spectre vindt dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.671
    113
    Vrouw
    Grr die mannen ook af en toe!
    Zou hem even in zijn sop gaar laten koken.. hopelijk draait hij dan vanzelf weer bij en ziet hij in dat het iets te optimistisch is om dat allemaal er nog bij te doen in zo'n korte tijd.

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.671
    113
    Vrouw
    Aiii. Daar word je ook niet vrolijk van..

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.671
    113
    Vrouw
    @Luna86 jeetje wie doet zoiets:eek:

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    ze zei iets als ‘nee jij bent het niet’ maar loopt vervolgens uit beeld en blijft doorgaan met roepen en brokjes schudden, daarna komt ze terug en pakt hem op en neemt hem mee..
    Dat zei ze nadat ze gezien had dat er een camera hing en ze had ook aan kunnen bellen om het te vragen of hij van ons was.. het gevoel was er zo bizar bij..

Deel Deze Pagina