Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.984
    8.790
    113
    Onze kater blijft me achtervolgen. Zit ik op de bank, hop de kater op schoot of er naast.

    Koffie zetten, hallo poes.

    Afwas, hallo poes

    Koelkast open, hallo poes.

    Wc dan zit hij in de gang.

    Ik zat aan de eettafel wat te tekenen en dat is heel lastig met een kat op je blaadje.
    Als je hem toch weg zet gaat hij met sputteren op de stoel naast me zitten.zitten.

    Is dat een leeftijds dingetje? Hij is net 10 geworden. Hij heeft het wel vaker maar dit is wel heel erg.:roflmao:
     
    Zeebra en Vero0504 vinden dit leuk.
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Zo heb ik hier een kast vol met roze...En dan nog alle kleuren roze en glitters nagellak...

    Ben ik bezig met een deken haken op haar verzoek van jawel...

    Ik heb werkelijk een spuughekel aan roze.

    Als er ooit een vrijgezellenfeest komt voor dr...ik maak echt een mega POEF jurk in KNAL roze dat sugar lee hooper nog achterover slaat...
     
    Kyra73, Cin85, Zeebra en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Herkenbaar bij 9 en 10 jarige katten. Begin maar vast met adresstickers voor je kerstkaarten, daar bemoeid meneer zich ook mee.

    "Mijn pen!"
     
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.984
    8.790
    113
    :roflmao: haha die van ons ligt gewoon op de kaart. Onze dame is bijna 10 en is helemaal niet zo. Die komt af en toe knuffelen maar de kater is een plakker. Hij kan ook boos zijn. Gaat hij met een boos hoofd met de kont naar je toe liggen net buiten aai afstand.

    Aan de andere kant kan hij je zo verliefd aankijken.:roflmao:

    Zou dit meer een kater ding zijn?

    Vroeger was onze kater ook veel aanhankelijker dan onze poes
     
  5. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mond valt open van de hoeveelheid ouders die met een paraplu tijdens een onweersbui op het schoolplein staan :confused:
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Oh ja maar zeg ook niet dat ik het mijn kind zou verbieden hoor. Ze moet lekker dragen wat ze zelf wil. Maar je mag ook best je mening geven, als het maar niet kwetsend over komt. Wat bij die moeder dus duidelijk wel het geval was.
     
  7. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    Mijn zoontje zag iemand lopen met paraplu en zei al dat dat gevaarlijk was, hadden ze net vanmiddag geleerd.
    Wij kregen een kwartiertje voor tijd een berichtje via parro, je mocht je kind binnen ophalen. Dus kon mooi laarzen en regenjas meenemen. Het ging echt extreem te keer precies rond half 3
     
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Soms vind ik t een wonder dat de mensheid niet is uitgestorven door onze eigen stupiditeit :|
     
    SAARC, Vero0504 en Indiana vinden dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Hoever onze jongste was weggelopen. Hij was zo aan t uitdagen met weglopen bij een grote speeltuin dat ik dacht: ik.probeer de 'mama gaat weg' tactiek. Dus ik verdwijn achter een garage en kijk waar hij is... weg! Meneer is dus gewoon een complete straat verder gerend en bleef maar gaan. Ik kan niet zo hard. Gelukkig stopte hij bij de volgende speeltuin met dan aan een puber die mij zag zweten en de angst hoorde in mijn stem. Die bleef wachten en t pad versperren dat hij speeltuin niet uit kon.

    God wat een monster is dat kind van mij.

    En boos dat hij was dat hij gelijk mee moest naar huis, gegild als een mager speenvarken. Vreselijk.maar dat boeide mij niets. Hij is veilig ;)

    Hij slaapt nu al 4 uur dus dat zegt wel wat over zn gemoedstoestand


    Wijze les... niet wandelen met hem als hij niet fit is :|
     
    Zeebra, Liekje81, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Bedoel je hoe bijzonder het is volgens de evolutietheorie dat zij kinderen hebben?

    Zat hier ook wel mega mega slagregen onder. Had een leeg emmertje buiten gezet en daar zit toch zeker 7 cm water in van dat ene buitje.
     
    Indiana vindt dit leuk.
  11. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.987
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Dat er een debat gaande is over de vermeende verwijderde sms berichtjes van Rutte. Kom op zeg! Er is zoveel meer gaande hier in Nederland, Europa en in de wereld zelf. Moet dit nou echt!? Moeten zij niet over de belangrijkere zaken debatteren.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  12. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.052
    4.256
    113
    Daarom ik zeg hooguit , ik zou het niet aantrekken, maar vaak is dat logisch ben een stuk ouder en heel wat zwaarder
     
    Spectre vindt dit leuk.
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Oewhhh morgen maar na de zeeman!
     
    LizMe, Spectre, Vero0504 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoe snel de hypotheekrente stijgt...

    Binnen 7 dagen van 3.22% naar 3. 42% bij de ING voor 20 jaar vast...
     
  15. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.716
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het gaat om de inhoud ,er schijnen hele belangrijke smsjes verdwenen te zijn die bewaard hadden moeten blijven (toeslagaffaire, corona ,sms met halsema enz...).Doordat deze nu verdwenen zijn en dhr rutte er geen actieve herinnering meer aan heeft kan het schadelijk zijn voor sommige lopende zaken.Sms had gearchiveerd moeten worden ,net als mailverkeer (wob).
     
    SAARC, Zeebra, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    En dan gaan dadelijk weer allemaal mensen in de problemen komen die hun huis nog niet verkocht hebben maar wel hebben aangekocht.....
     
  17. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.818
    7.146
    113
    Vrouw
    Nou vind dit anders behoorlijk belangrijk. Hij heeft belangrijke berichten gewist. Wie weet wat daar in stond. Die man mag naar mijn mening juist wel eens wat vaker ter verantwoording worden geroepen. Lekker makkelijk om steeds maar te roepen dat ie het vergeten is, onhandig is of wat dan ook. Als bijv de belastingdienst mij om belangrijke papieren vraagt kom ik ook niet weg met oeps sorry vergeten.
     
    SAARC, masami, NiVa0230 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.705
    903
    113
    Mijn mond viel open van het weer vanmiddag. Absurd. Ik moest me gewoon vasthouden aan een muurtje tijdens een windhoos. Precies tijdens het ophalen van de kinderen. Zeiknat tot op mn bh en nu verrekken van de pijn, omdat een klein sprintje trekken in zwangere toestand toch niet zo handig bleek te zijn.
     
  19. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jep, maar dat was wel een beetje te verwachten natuurlijk....

    Ik ben iig megablij dat ik 3 maanden geleden vroegtijdig mn rente heb verlaagd :cool:
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  20. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Hoeveel last ik heb van hooikoorts in Frankrijk.
    En totaal niet in Nederland... zal vast iets zijn wat in Nederland bijna nergens staat ofzo en hier volop.
    Maar blij als ik weer thuis ben :cool:
     

Deel Deze Pagina