Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Ja maar die moet ik zelf kopen. Ga ik nu doen!
     
    Maev vindt dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Wat fijn voor je! Fijn is misschien het verkeerde woord? Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
     
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Van m’n Lucje. C heeft zijn vrije dag altijd op woensdag en gaat dan met hem naar logopedie. Vandaag te horen gekregen dat hij niet meer hoefde elke week/2weken en pas in juli nog één keer hoefde te komen. Soort van laatste afspraak. Hij praat ook al zo goed! Ik ben echt trots op hem en C ook dus kreeg hij bij Kruidvat (hoe kan het ook anders :roflmao::p) een nieuw autootje. En dan dat koppie omdat hij daar zo blij mee is ❤️
     
    Philou, YvonneElliman, Ysabella en 15 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    echt bizar hoeveel hij op jou lijkt hoor!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Volgens C bestaat daar therapie voor :roflmao:
    Nee maar klopt wel inderdaad. Ies is echt een kopie van C. Heb ik altijd heel leuk gevonden maar ik vind het ook fijn dat er nu iemand op mij lijkt. Ik heb, door m’n adoptie natuurlijk, geen uiterlijke kenmerken met mijn familie en dat heb ik ook nooit gemist. Qua innerlijk lijk ik veel meer op m’n vader dan m’n zus (niet geadopteerd) en qua doen en laten heel erg op mama. Toch vind ik dit echt enig ❤️
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Mama :rolleyes:
    Alsof jullie m’n moeder kennen :roflmao:
     
    YvonneElliman, Zuul, Mamafiets en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bijna wel zoals je hier over dr vertelt :roflmao:
     
    LizMe, Beertje8, Mapje en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Bijna wel hè :roflmao:
    Nou ja, van 2 weet ik het in ieder geval :p
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als je zou zeggen dat je Luc gekloond hebt ipv gebaart zou ik het ook geloven.
    En wat betreft de uiterlijke kenmerken door je adoptie. Ik denk zelf dat die innerlijke kenmerken zoals je karakter en je trekjes als je doen en laten een veel diepere band scheppen dan alleen uiterlijke overeenkomsten. En jij bent daar het bewijs van met je vader en moeder!
     
    Zuul en Iertje81 vinden dit leuk.
  10. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Pijnvrij zijn is fijn, denk ik althans, dus snap wat je bedoelt. En is ook wel fijn om een keer niet heel veel moeite te hoeven doen bij de huisarts voor een verwijzing ;)
     
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wat is het probleem met je heup? Slijtage? Daar kan de anesthesist van de pijnpoli namelijk heel goed tegen behandelen.
     
  12. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Recidiverende slijmbeursontsteking, maar waar het door veroorzaakt wordt is nooit duidelijk geworden. Maar door de ontsteking dan weer verkalking aan de buitenkant van de heupkom waar mijn peesplaat als het ware aan blijft hangen. Aldus de revalidatiearts zouden de slijmbeurs en peesplaat elkaar steeds 'aansteken'. En daar kon ik het indertijd mee doen, zo van succes je mag 3 max 4 spuiten erin en dan is het klaar en moet je er maar mee leren leven. Anesthesist van vandaag gaf al aan dat hij het vermoedde had dat het niet vanuit de heup zelf komt, maar hij vond het sowieso vreemd dat ik in die 9 jaar nooit doorgestuurd was naar de pijnpoli terwijl dat met mijn pijnstillings gebruik wel protocol zou zijn (juist omdat het gestart is na een ongeluk).
    Hij vermoedde dat er wel een relatie was met wat ze in mijn nek en bovenste wervel hadden aangetroffen op de mri en eerlijk ik heb jaren geroepen dat ik wilde dat ze naar mijn onderrug keken omdat mijn gevoel zei dat daar de oorzaak gevonden kon worden, maar daar zagen ze geen aanleiding voor. Het is dat ze nu voor mijn handen een nek mri hebben gemaakt en achter meer dingen kwamen zeg maar, die behoorlijk wat klachten kon verklaren. Als deze spuiten niet helpen is de bedoeling dat de pijnbestrijding vanuit mijn nek wordt opgepakt. En gaan ze kijken welke behandeling ze bij het gezwel het beste kunnen toepassen.
     
    Syane, Zeebra, Zuul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik zit net te scrollen en lees de titel van een topic;
    Doopkadoos

    'Wat is in helemelsnaam een Doopka-doos?!'

    Oh wacht. Doop cadeaus. :rolleyes:
    Word soms zo moe van mezelf :roflmao:
     
    Nummer4, YvonneElliman, owly en 15 anderen vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    hebben ze nu proefblokkades gedaan in je handen? Ik en heb je al besproken wat ze voor pijnbestrijding in je nek gaan doen? Hier krijg ik ook elke drie maanden tegelijk met mijn nekoperatie een behandeling van de pijnbestrijding anesthesist. Ik heb deze gehad in de vorm van corticosteroïden injecties en in de vorm van facetbehandelingen onder stroom. Dat laatste werkte het beste tegen de uitvalklachten van handen en armen. En inderdaad slecht van de revalidatie dat leer er maar mee leven. Juist nu ze zoveel kunnen op het gebied van pijn bestrijden zonder alleen maar medicatie gebruik. Een pijnpoli is er niet voor niets natuurlijk. Blij voor je dat de anesthesist nu door wil pakken en je heup verder wil bekijken en gaan behandelen. Als ik denk aan mijn eigen pijn met en zonder de pijnpoli is dat het verschil van dag en nacht voor de kwaliteit van leven. Gelukkig heeft mijn revalidatie arts me ooit wel doorgestuurd naar een pijnpoli. Ik gebruik ook een aardige dosis pijnstillers helaas en daar kom ik nooit vanaf maar zonder de pijn bestrijding elke 3 maanden zou voor mij het leven eigenlijk geen zin meer hebben. Ik ben te jong om met zulke ondragelijke pijnen oud te worden (vind ik zelf).
     
  15. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    De prijs van een treinkaartje. Morgen cursus ver vsn huis. Moet idioot vroeg op en lang reizen dwars door de spits dus mag van de zaak :p eerste klas reizen. Maar eerste of tweede klas: wat een geld. Compleet idioot dat je voor minder door half europa kan/kon vliegen.
     
    Zeebra, Lola1982, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ik moet volgende week vrijdag een halve dag naar Brussel, heen en terug 28 euro. Kom ik in het scherm om te kiezen wel type ticket ik wil, krijg ik daar de optie "combi-ticket" = reis met twee voor de prijs van één. Dus als ik alleen ga is het 28 euro, als er iemand meegaat is het ook 28 euro. Nou dan had ik liever 14 euro betaald voor mij alleen. Afzetters...
     
  17. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.385
    2.551
    113
    Vandaag dossiers uit twee ziekenhuizen waar hij gelegen heeft als baby ontvangen. In de overplaatsings brief van ziekenhuis twee naar drie....... staat 3!! Keer dat er naar zijn hersentjes gekeken moet worden inc opvolging. Van de fysio toen hij 10 dagen oud was en een General movement uitgevoerd was dat er een suboptimalen uitslag was.

    Dat laatste is in ons eigen en 3de ziekenhuis ook gedaan.... maar nooit met ons door besproken. Van dit ziekenhuis ook nog steeds geen dossier binnen gehad, wat wel te verklaren is. Ze zijn nooit zo happig op informatie naar ons toe geweest, er is veel nalatigheid geweest waar door er zuurstof tekort ontstaan is. En op dit moment zelfs vegen ze hun eigen straatje schoon.

    ' een van de neonatologie verpleegkundige toen heeft aangedrongen dat wij een klacht zouden indienen omdat hij nooit zo slecht gelegen zou hebben indien ze de juiste protocollen gevolg hadden. Hier toen der tijd ook klacht ingediend maar kreeg een bos bloemen. En er werd tegen ons niet verteld hoe en wat met mogelijke hersen afwijking'
     
  18. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat er eindelijk iemand is die jou begrijpt en verder kijkt dan zijn neus lang is! Zo fijn als de ellenlange strijd tegen: je moet-er-maar-mee-leren-leven artsen of het-zit-tussen-je-oren artsen eindelijk achter je ligt en je vooruit kan kijken naar beterschap! Dat wil ik je dan ook wensen, veel beterschap en succes de komende tijd!❤️
     
    Maev vindt dit leuk.
  19. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Dat ik het beddengoed van mijn camper zo goed heb opgeruimd dat ik het nu nergens meer kan vinden….toch lastig nu we morgen een lang weekend weg willen.
     
    YvonneElliman, Zeebra, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.321
    113
    Westland
    Hoe erg mijn spierkracht en conditie is afgenomen na de ellendige eerste maanden van het jaar (inclusief covid).
    Gelukkig nu een fijn long-covid-team om mij heen, maar het traject zal zeker een halfjaar gaan duren :(
     
    Mamafiets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina