Per kind of om te delen? Met die leeftijd moet je die zooi al helemaal niet drinken. De hoeveel cafeïne kwam echt niet goed zijn voor een kind in de groei. De laatste keer dat ik een blikje energiedrank naar binnen heb gewerkt woonden ik nog in een studentenflat. Na een half blikje liep ik te stuiteren. De complete keuken ,badkamer, wc en woonkamers was opgeruimd en schoon. Van de overige bewoners mocht ik het vaker drinken. Nee dankjewel. Zaten ze niet te stuiteren aan de tafel
De familieleden die het plannen wonen allemaal op een kwartiertje rijden van ons, we gaan komende week wel wat verder weg wonen (en dan zijn de feesten dus nog verder rijden, joepieee). Ach ja zo zien we ook weer eens wat stukjes van België waar we anders nooit komen zullen we dan maar denken. Voor een trouw vind ik ook iets anders, daarvoor is verder rijden helemaal geen probleem denk ik. Onze trouw was ook een uur rijden tussen locatie gemeentehuis en feest, en dat heb ik nog al vaker meegemaakt bij vrienden
Als student dronken wij het ook weleens. Toen we gingen verhuizen, was schoonvader op een gegeven moment alleen aan het werk in het nieuwe huis, op een warme dag. Hij gaf eind van de dag aan dat hij van die rare hartkloppingen had. Bleek dat hij 2 blikjes (kleine, dus samen ook een halve liter) energy drink op had, hij kende het niet en was gewoon op zoek geweest naar frisdrank. Dat is wat het met een volwassen man al deed, laat staan een kind in de groei! 16 jaar ouder en wijzer komt energy drink hier echt niet meer in huis.
Vroegah toen het net geïntroduceerd werd kwam het bij ons met treetjes in huis Ik vond het echt smerig dus heb het niet vaak gedronken, maar mijn zusje (toen 16) dronk dat spul regelmatig. Mijn ouders wisten toen echt niet wat voor bocht dat was Nu wat jaren ouder en wijzer en mijn 14 jarige houd het voorlopig maar bij 1 glas cola in het weekend. Die van 12 krijgt het alleen in de vakanties en de andere 2 spreken voor zich denk ik
Mijn kinderen, de 10plussers, krijgen alleen prik met verjaardagen en uit eten. We hebben het anders ook gewoon niet in huis.
Nou fijn te horen dat jullie het ook absurd vinden! Blikjes waren meegenomen door mijn zus (moeder van nr 1 en 2) en haar vriend (vader van nr 3) Hopelijk hebben ze een hopeloze nacht gehad met de meiden
Dat ik dus bij de eerste monsterenergie post gewoon echt niet wist wat dat is. Aan de reacties te zien energiedrank met bergen suiker én cafeïne. Nee. Dat krijgen ze hier ook niet (8 en 13). In het weekend frisdrank (oudste, jongste lust geen prik). En heel af en toe (bijvoorbeeld gisteren na de kampioenswedstrijd) een aa-tje voor oudste. Jongste mocht proeven maar vond het te zoet. Verder ben ik helemaal niet streng. Als ze een keer chocomel bij het eten willen mag dat. Maar meestal kiezen ze zelf voor water. Dus dan hoef ik ook niet streng te doen.
Vanmiddag mijn man. We zijn op babyvisite geweest bij mijn nicht. Op de heenweg hebben we het over de tuin. Hij stelt voor op de terugweg te stoppen bij de welkoop voor een paar dingen. Ik: vinden de kinderen saai, maar dat moet maar even. Hij: is ook dichtbij 'iets anders' (grote M) Ik: ja boeiend. Hoeft toch niet altijd. Hij: scheelt wel een hoop gezeur Ik: geef nou maar toe dat je gewoon zin in een milkshake hebt Hij: jajaja Maar kan ook echt niet anders. Ik: tuurlijk wel. Ik kan gewoon streng zijn Oudste: dat kan, maar dan ben je niet leuk. Ik: moet ik altijd leuk zijn dan? De rest: Ja dat moet !! De uitkomst: ik rustig winkelen. De rest met ijs en shake bij de M. Had ik meteen al bedacht. Maar ik hou van deze discussies
Ik kan in slaap kieperen met een halve liter net achter mn kiezen...It has no power here... Dus die kunnen we ook overslaan.
Op een paar weggemoffelde foutjes na heb ik een keltische kabel weten te haken... Ben bezig met een deken voor mn dochter. Had al tijden een keltisch kabel patroon liggen maar ik snap dat gewoon niet en ben er echt kneiter slecht in. Ik raak steevast de tel kwijt in patronen, dus ik doe nooit patronen maar gewoon recht toe recht aan lapjes. Wow heb mezelf verbaasd!!! Heb t nog maar 6x eerder geprobeerd en in de 5e toer opgegeven. Vooruitgang! En zowel mn man als ik waren onze trouwdag vergeten, het is dat mn moeder me feliciteerde.
Ooh jemig! Ik ben begonnen aan de koffie omdat in die tijd onze peuter meer energie had dan ik. Ik kan ook geen koffie laat in de middag drinken. Laat staan dat ik energiedrank weg tik. Of cafeïne doet niks bij jou of je hebt het echt zo zwaar dat je als nog in slaap valt.
Ik heb bij de overheid gewerkt en van huis uit drinken wij veel koffie. Geloof dat cafeïne gewoon geen bal meer doet. Bakkie munt thee haalt meer uit in elk geval.
Oooh nou dat is wel zeer spijtig. Ik drink 1 max 2 kopjes koffie. Dan kom ik de dag door. Zonder koffie kan ook maar dan moet ik heel goed geslapen hebben. Misschien als je langere tijd geen koffie meer drinkt dat het nog weer terug komt?
Zou kunnen, maar zonder koffie kom ik niet opgestart. We vieren volgende maand 2,5 jaar slaapstoornis....** maakt kortsluitingsbewegingen met hoofd ** Goddank dat kleine man zo makkelijk is...counts blessings...
Wij vieren deze maand 3,7 jaar Nou ja, ik ruim 4 jaar want tijdens de zwangerschap van die bolle sliep ik ook al niet. Toen had ik m’n hele ritme omgedraaid. Met m’n manager ook afgesproken dat ik overdag zoveel mogelijk sliep en ‘s nachts plannen van aanpak maakte *haha not so haha Dat ik er nog zo florissant uitzie is mij ook een raadsel
Pwoaaaah jij wint de wedstrijd die je niet wil winnen. G begon pas weer te spoken vanaf dr 3e na dr ziekenhuisopname en dst ze flixotide kreeg. Daarvoor echt een perfecte slaper. (Als je de 18 weken zwangerschap en de eerste 6 weken huilbaby overslaat) Vraag me soms af hoe we t zouden doen met zo'n navy seal training. Het geluid van een huilende baby "nope niet de mijne!" SNUUUURK! Zie in gedachten die instructeurs staan...wait whut????
De jongste is gek op dolfje weerwolfje, dat even ter info. Ik ga met dochter net op pad in een gebied met weiland en stukjes natuur. Langs een riviertje uit de 15e eeuw gewandeld, bovenop de vogeluitkijktoren gestaan, fijn gekletst ondertussen. Daarna door het donker beetje getoerd door de binenweggetjes. Zien we opeens een wolf, we zijn echt 99% zeker. Dochter heeft stukje gefilmd, en ff later opent ze de app, heeft mijn man een foto gestuurd van dolfje weerwolfje met de vraag: al opgegeten? Precies op het moment dat wij die wolf zagen