hier doet het ook niks. Ik drink het momenteel niet omdat ik borstvoeding geef maar normaal gesproken drink ik regelmatig een blikje. Koffie doet overigens ook vrij weinig.. ben er denk gewoon immuun voor ofzo
Oh wow, zit hart van nederland te kijken: prikincidenten met bedwelmende stof bij jonge dames. de km vergoeding gaat omhoog naar 21 cent/km. Met versnelde ingang ivm de hoge brandstofkosten. A) wat voor wereld leven we in B) versnelde invoering met iets fiscaals, alweer?!? Nou wordt t wel heel zot hoor!
Er zijn diverse mensen in mijn omgeving die hun jonge kind (3/4 jaar, zelfs al toen ze jonger waren) zonder blozen sinas en cola geven. Het kan aan mij liggen ook, maar ik snap dat dus echt niet.
Hahaha nee zeer begrijpelijk. Onze zoon kwam te vroeg, daarna gelijk door naar verborgen reflux. Na de reflux lag hij snachts uren en uren wakker. Helaas stopte dat pas toen hij naar school ging. Dus ik begrijp heel erg goed dat je die kop koffie nodig hebt
De kleuterjuf komt vanmiddag op bezoek en neemt kleuter mee. Ik dacht dat ze een grapje maakte dat ze met de auto zou komen maar ze was serieus. Volgens maps is het 120m tussen hun parkeerplek en mijn huis en dan moet ik hem echt op adres zetten, op gps locatie zegt hij 40m Volgens mij is ze lopend sneller maar ze gaat bij alle kleuters met de auto dus nu ook
Jup reflux is een bitch, heb er hier twee. Ik zou serieus ook niet weten hoe een baby zonder is. Maar jullie hebben er ook een lekkere rodeo op zitten. Dat breekt je echt op
Die van 8 en 13 jaar hier slapen over t algemeen prima door. Maar ook ik moet smorgens eerst aan een koffie-infuus hoor
Dat artsen soms zo lastig bereikbaar zijn. Ik weet dat ze het super druk hebben hoor. Maar ik heb gewoon een hekel er aan als afspraken niet nagekomen worden.
Nou, dan krijg je tenminste nog de maximale vergoeding (althans dat hoop ik voor je). Ik krijg maar 8 cent per km met een max van 30 km enkele reis ook nog eens. De rest kun je via de flexibele arbeidsvoorwaarden bruto-netto aanvullen vanuit je eindejaarsuitkering bijvoorbeeld. Het is dat ik zo blij ben dat ik weer op kantoor mag weken, maar financieel gezien kan ik beter thuiswerken en dan 2 euro per dag thuiswerkvergoeding krijgen. Dan leg ik er niet zoveel op toe. We hebben dan wel weer andere arbeidsvoorwaarden die gunstig uitvallen hoor, zoals ruim meer dan het wettelijke aantal vakantiedagen. Maar de reiskostenvergoeding is hier echt bagger.
Precies dit,mijn bijna 14 jarige drinkt het ook weleens, dat weet ik zeker. Maar hell no dat ik dat voor haar koop. Overigens hebben ze hier (10 en bijna 14) altijd frisdrank voor het pakken. De jongste dosseert dit echt waanzinnig goed en drinkt het amper. Kiest in 95% voor water. De oudste heeft daar echt sturing in (maar die is op en top puber en wil alles proberen wat god verboden heeft en dus overal sturing in nodig) HIer is altijd alles in huis, fris, chips, snoep, koek. Ik vind het belangrijk dat ze er verstandig mee leren omgaan.
Ja, ik krijg gewoon 19 cent per km. Maar waar ik merkte dat ik daar alles voor de maand mee kon tanken, is dat nu niet meer.
Onze oudste deelt voorlopig nog alles, dus we weten goed wat hij koopt. Daar zitten zaken bij die ik liever niet heb maar ik ben 100% zeker dat als ik dat echt heel erg afkeur, hij het gewoon achter mijn rug doet . Ken uw kind zeker? Wij hebben ook altijd alles in huis. Ik vind frisdrank, chips, koeken ook geen probleem. Ook niet voor onze 4 jarige. Het is maar net hoe je er mee omgaat, denk ik dan. En sowieso zijn er een gezin met heel erg verschillende leeftijden, dus die jongste krijgt al sneller iets van frisdrank dan zijn broers destijds. Bij mijn man was het zo : ouders frisdrank en alcohol en kinderen water. Tja dat vind ik dan weer raar