Dat ik afgelopen vrijdag een afspraak voor deze week in wilde plannen en dat ik tegen mijn collega heel verbaasd zei; ‘O. Ik zie dat ik vrij ben volgende week’ Normaal ben ik dat elk jaar in de Hemelvaart week omdat we dan met de hele familie een weekje weggaan naar een park in Limburg. Doen we al vanaf dat ik 5 ben. Dit jaar ga ik alleen donderdag, vrijdag en zaterdag maar blijkbaar heb ik in november de hele week vrij genomen Ik was het gewoon helemaal vergeten
Helemaal waar. Zo hebben wij een periode gehad dat het enige vocht wat erin ging chocomel was. Dan maar chocomel... Gelukkig vraagt hij nu vaker spontaan om water. Ook als hij best iets anders mag. Zat me net te bedenken dat deze uitspraak ook van toepassing kon zijn op bepaalde episodes uit mijn studentenleven
Heb haar nog gesproken. Zo frusterend dokter a zegt kind heeft x.... en dat is het dus de genetica gesproken en de uitslagen zijn er helemaal nog niet. Dus het is niet vast gesteld. Weer in onzekerheid nu. En best wel geïrriteerd.
Oke maar waarop heeft dokter a dat dan gebaseerd? Wanneer verwachten ze de uitslag? Heel naar die onduidelijk en onzekerheid...
Ja dat is heel erg leuk. Maar ik was alleen zo verbaasd dat ik het dus vergeten was Ik moest dus als een malle een overdracht maken. Als je langer dan een werkweek weg bent moet dat. Feitelijk heb ik 1,5 week totaal vrij als ik een werkweek opneem. Ik werk dan vrijdag voor het laatst en ben er dan de dinsdag erop pas weer. Maandag is mijn vaste vrije dag.
Ze hebben een nieuwe dossier. Hier in staan aangevraagde genetische onderzoeken als.... bevestiging van diagnose en dan ...... het gen. De cardioloog had niet verder gekeken en dus maar er vanuit gegaan dat het dat is en gekopieerd en geplakt. Uitslagen kunnen 3-4 weken van de chromosomen en 4 maanden van de rest. In de tussentijd ook nog naar de neuroloog voor de verdenking van een spierziekte dus kan zijn dat daar eerder wat uit komt als het genetische onderzoek zeg maar.
In de teams van de fiscus waar ik zat wel. De theedrinkers waren mega in de minderheid. Maar ik zat wel in de teams waar vrouwen een extreme uitzondering waren. Komt allicht ook door de automaten destijds. Koffie en thee kwam uit dezelfde maar tapte je warm water zat er een koffie smaak aan. Dan kon je eerst 2-3 bakken water tappen (die je vervolgens ook niet overal even makkelijk kwijt kon) en dan had je iets wat re-de-lijk smaakte. Het koffietempo zat er ook wel flink in, maar dat gaat nogal makkelijk als iedereen in een team een rondje loopt om beurten en voor elkaar haalt.
Dat lukt mij ook nog hoor, vooral schnitzels maar daar heb ik een oplossing voor die haal ik gewoon niet meer. De laatste keer vroeg mn dochter of we cremaburger aten (kind heeft grote oren soms)
En @Vero0504 :toch bij de verkeerde overheidsonderdeel terecht gekomen dan . Ik heb meerdere (mannelijke) collega's die thee drinken. En zeker niet de hele dag door. Is ons werk ook niet naar trouwens. De automaten zijn inmiddels ook wel beter, bij ons dan.
Haha. Ja. Ik mag hopen dat fie automaten inmiddels ook vervangen xijn daar. Waar ik nu zit is de automatenkoffie prima. Met los ernaast een tap voor theewater, koud water en bruiswater. En nog een koffiebarretje voor de luxe koffies. (Betaald)
Het word ook gewoon steeds lastiger overal 'ontspannen' mee om te blijven gaan. Zie nu net dat er wel een gen uitslag bekend is, maar kan als ouder ook niet zien wat het is. Gisteren was er nog niks binnen en de genetica zou bellen als ze wel uitslagen heeft. Het nare is gewoon dat mijn onderbuik gevoel zegt dat het misschien toch wel de ziekte is die in mijn man zijn familie speelt is. En dat hoop ik zo van niet. Al die tijd zo super positief gebleven over alles maar op dit moment is het zo lastig.