Waar valt jouw mond van open? Deel 10

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 12 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Dat ik EINDELIJK een Dyson fohn mag kopen van mezelf, is dat rotding gewoon nergens verkrijgbaar! Grrrrrr

Beausecret vindt dit leuk.
  2. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wat een schatje. Wat knap van hem.

Zeebra en Iertje81 vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat ik 2 weken geleden nog riep dat het onmogelijk leek voor dochter leuke lente en zomer kleding te vinden en ik inmiddels zoveel heb gekocht dat ze bij wijze van spreken de hele lente en zomers elke dag wat anders aan kan gecombineerd met de items die ze van vorig jaar nog wel past (
    Zie show je laatste aankopen topic).

citroenrasp en Maev vinden dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat laatste vind ik zelf dus ook. Nek wordt over 6 weken besproken omdat ze hopen dat ik nu toch effect heb van de spuiten in mijn handen. Het was nu een nervus medianus aan beide handen die ze uitgevoerd hebben dus geen proefblokkade als ik de uitleg lees. Wel heel ander gevoel als de vorige keer, dus hoe krom het ook klinkt, hoop ik dat het nu beter/langer werkt. Sowieso was het advies nadien al anders, vorige keer mocht ik gewoon alles weer nu mag ik 2 dagen niks. De anesthesist had het idee dat ze eraan voorbij zijn gegaan dat ik hypermobiel ben en de klachten dan wel verklaarbaar zijn met wat ze op de mri hebben gezien, in ieder geval qua handen. Rug en heup zien ze er wel echt nog los van want daarvan dacht hij dus dat het onder in mijn rug een vergelijkbaar of gevorderder stadium was dan in mijn nek.
    Nu alleen vandaag nog even bedenken hoe ik het met de meiden doe, want had alleen gisteren oppas :| man werkt thuis maar heeft de hele dag overleggen staan met werknemers of ze wel of geen loonsverhoging kregen (werd gisteren ingepland aangezien hij een nieuwe functie heeft).

@Zuul ik heb wat dat betreft echt een hekel aan die 'leer er maar mee leven' en 'het zit tussen je oren', al iets te vaak gelijk gekregen dat er wel meer aan de hand was, zowel bij mijzelf als bij de kids. En ik was al opgelucht dat de neuroloog verder keek dan ik normaal gewend ben bij artsen, en mij dus niet op die manier naar huis stuurde.

Zuul vindt dit leuk.
  5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.403
    21.795
    113
    Haha mijn man praat dus ook zo! Zelfs tegen de kinderen :| Zegt H bijvoorbeeld als hij thuiskomt 'waar was je?' 'Gewoon bij mama hoor'
    :roflmao::roflmao:

Novi en Iertje81 vinden dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.403
    21.795
    113
    Wat heftig! :(
    Hier ook steeds minder spierkracht helaas. Maar corona heb ik "pas" voor het eerst zo'n 2 maanden geleden gekregen, dus daar komt het niet door. Ik maak me soms wel eens zorgen dat ik bv helemaal niet meer zou kunnen traplopen oid (3 trappen achter elkaar bv kan ik dus niet meer). Gelukkig wonen we op de begane grond en gelijksvloers...

7. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

O zo herkenbaar. Ik ben altijd zo trots dat ik de verleiding om iets te kopen kan weerstaan. Gewoon sparen en wachten. Hoe vaak het er dán niet meer is. Niet echt belonend zo

Bellybell vindt dit leuk.
  8. Cobon

Cobon Niet meer actief

#128 Cobon, 14 apr 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2022
    Dat ik alles zo ZAT ben als ik zwanger ben :roflmao::evil: huis, tuin, man , huishouden, mensen, pijn, energiegebrek, schoonmoeder; ik ben het allemaal zat. En ik weet inmiddels dat dit aan hormonen ligt, maar daardoor ben ik het nog niet minder zat!

Zwanger zijn ben ik overigens ook zat ;)

Riverdale87, femkes, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Jij hebt tenminste nog een excuus , ik gooi het tegenwoordig op de overgang .

Echt iedereen flikker op, b dicht, hou op te zeuren, kijk verder dan je neus lang is en waarom heeft iedereen iets wat absoluut niet kan wachten en direct gevraagd moet worden als ik op de wc zit.

10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha, ik voel je pijn! Als je samen een geheime flat wil delen waar we in stilte kunnen zijn; let me know ;)

pluk vindt dit leuk.
  11. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Zooooo herkenbaar... zelfs als ik aankondig naar de wc te gaan is het binnen een minuut raak.
    En man puber en jongste vragen werkelijk alles aan mij. Nooit zullen ze zelf verder kijken dan hun neus lang is...:rolleyes:

femkes vindt dit leuk.
  12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.468
    30.884
    113
    Vrouw
    Wat kan dat erin hakken he. Gelukkig wordt er steeds meer bekend. En heb geduld. Het komt terug. Heeeel langzaam ....

Petra82 vindt dit leuk.
  13. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Moeder van een meisje die bij dochter in de klas net: Ik vind dat je dochter is aangekomen. o_O
    Eh ze is de lengte in gegaan, maar niet de dikte hoor. Echt hoezo zo’n opmerking maken. Tegen de eigen dochter doet ze het ook. Ja A heeft een buikje, A kan niet zo goed koppeltje duikelen omdat ze dik is :(. Arm kind. Nu net vraag A of ze dr rok aan moet, zegt moeder: ja dan gaan we je dikke billen zien.

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.343
    113
    Jeetje wat sneu :(
    Wat zei je terug?

15. TotalBella

Ik zei dat ze was gegroeid maar niet aangekomen. Dochter zelf hoorde het niet.

Dr eigen dochter zei alleen dat ze nog een legging aan had dus niemand haar billen zag.

16. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    waaattt serieus? Wat een vraag van haar.
    En wat als ze was aangekomen? Moet jij verantwoording afleggen aan iemand die zo haar dochter behandeld?

Ze had van mij geen antwoord gekregen wat een nare opmerking. Ver weg blijven van zulke mensen.

Saartje33 vindt dit leuk.
  17. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Whatttt? Wauw… Hoe jaag je je kind een eetstoornis in.. Kan je het niet ergens melden? Dat iemand eens met die moeder gaat praten dat dit echt niet oké is.

Zuul vindt dit leuk.
  18. TotalBella

Ik denk dat ze het niet eens vervelend bedoelt hoor, ze is zelf ook veel te zwaar. Het is gewoon een beetje een aparte vrouw. Dochter krijgt gewoon alles te eten hoor, geen water en droog brood.

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.832
    113
    Even deze.
    Valt gwoon onder mishandeling vind ik.
    En nu moeders ook jou aanvalt zou ik toch een seintje afgeven bij school.
    Die heeft een probleem en projecteert het op haar dochter.

20. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ze kan het niet zo bedoelen maar zo komt het wel over.. Kan me niet voorstellen dat dit niets doet met het zelfvertrouwen van een kindje. Als ze zelf veel te zwaar is zou gepaste hulp mbt voeding (en zelfbeeld) wellicht juist goed zijn.

Zeebra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina