Ik heb pampers maat 8 voor hem nu. Maar wie weet past etos maat 7 ook wel. Lijkt ook wel mal, zo'n lang lijf en dan zo'n blije pamper om de kont
Mijn zoon weegt ook 21 kilo en hij draagt in de nacht een pampers baby dry luier maat 7 met een Kruidvat broekje eroverheen. Buikslaper en dit is het enige wat werkt. Etos maat 7 is ook te doen maar pampers is net iets groter/ruimer.
Oh top!! Thanks! Kind is een beetje groot uitgevallen en groeit zo hard dat we vast maat 8 wel nodig zullen hebben. Ik lees hier ook wisselende verhalen over zindelijk zijn in de nacht dus misschien duurt het nog even
Je kunt eventueel ook naar incontinentiemateriaal voor kinderen kijken. Zijn wel iets duurder dan luiers, maar dan heb je wel een exemplaar wat 'gewoon' past.
Jongste zie ik ook eerstvoorlopig nog niet nachtzindelijk zijn. Overdag is al een gedoe en plast hij dagelijks in zn broek. Boeit hem ook niet. Hij komt af en toe wel droog zn bed uit, maar ook regelmatig drijfnat. Oudste was in no time zindelijk en ook meteen 's nachts. Zo bizar hoeveel verschil er tussen kinderen zit.
Luiers maat 8 van het Kruidvat, dat waren de enigen die het hier de hele nacht volhield. Maar idd, ook hier een stampvolle luier elke nacht (zelfde 'bouwjaar' als jouw zoon). Bijna altijd doorlekken en dat niet door hebben. We zijn 5 weken geleden gestart met de plaswekker. En echt, 2 weken elke nacht alarm, daarna noout meer. En nu dus al 3 weken helemaal droog. Hij wordt zelfs af en toe midden in de nacht wakker dat hij moet plassen, maar vaak gewoon de hele nacht niet en dan in de ochtend pas. Echt zo'n enorme aanrader, die wekker
Dankje. Ja ze is gelukkig gewoon thuis. Maar gewoon balen. Ikvind het ook een beetje eng nu we weten dat die operatie nodig is.
Dat is veel fijner voor de kinderen. Verschilt hier wel per jaar. Afhankelijk van de trainers (vrijwilligers). We hebben nu wel een paar enthousiaste vaders. Maar die hebben ook een drukke baan. Met name in de zomer. Ze hadden wel nog een extra toernooitje geregeld met Pinksteren. Dus ik klaag niet. T is ook wel weer makkelijker met avondeten.