Maar wel foto's in de app sturen naar ons hoe leuk ze t hebben. Mijn man is ook best flauw hierom. Heb t ook even kinderachtig terug gezegd dat onze jongste dus ook prima had meegekund. T is voor mij niet zomaar een uitje, maar 1 die pa had bedacht....
Dankjewel! Heb het toen allemaal gelezen, vreselijk... Situatie is wel wat anders, we hebben dit wel aan zien komen, maar toch nog onverwachts uiteindelijk. En als dan niet iedereen op 1 lijn ligt... Oma van mn man is overleden, en de 2 dochters (mijn schoonmoeder oa) regelen nu alles. Tante heeft nooit willen inzien dat haar moeder weleens weg zou kunnen vallen, heeft zelf hersenbloedingen gehad, dus sommige dingen gaan wat moeizaam. Ik bemoei me nergens mee, probeer er te zijn waar kan, luister etc, maar hoor wel hoe alles gaat.
Dat is lastig ik krijg soms nog steeds wel eens verwijten van mam waarom x of y geen kaart hadden gehad. Nou omdat jullie NIETS vooraf hebben bedacht en wij ons best deden en niet iedereen kenden in jullie bestand of er geen adres bekend was en mevrouw wou een besloten nazit. Prima... dus 2 kaarten gedrukt waarvan er van 1 tekort waren dus we moesten keuzes maken. Besloten nazit is geschrapt letterlijk 1 minuut voor de dienst begon....iedereen moest mee (dus konden wij nog bellen met t restaurant joh er komen veel meer...) Dus dat kan er nog achterweg komen later. Dat is de pest als niets geregeld is (en mijn vader had ook een leeftijd waarbij t einde van de sterfelijkheid reëel was en heb t ook vaker gevraagd aan hun maar was nooit bespreekbaar)
Schoonzus snapt t niet en zegt: ja ze hebben vast een ander uitje wel met hun later. Nee daar gaat t niet om... echt niet.
@Basisuil Gecondoleerd @GroeneBomen Wat een naaistreek zeg, ik zou daar ook zwaar teleurgesteld over zijn. Die kaarten waren gewoonweg bedoelt voor jouw kinderen
Ik denk wel dat als het eenmaal geregeld is het dan geregeld is. Is ook de reden dat niemand zich er verder echt mee bemoeit, dan kan er achteraf ook niet gezegd worden zus en zo. Maar knopen doorhakken is nogal een ding. Maargoed, ze hebben nog een week voor sommige dingen. En dan nu ook de manier waarop... Dit had je vader nog bedacht...
Heb je dat ook tegen ze gezegd? Ik zou echt wel vragen hoe dat nou zit dan. Zit het hem in het gedrag? De ene 2 jarige is de andere niet bijv. Snap hoe dan ook wel dat het zeer doet
Ach jeetje wat een rotsituatie! Dikke knuffel voor jou! En je hoeft geen sorry te zeggen voor een deprimerende tekst! Soms nort je gewoon even je verhaal kwijt juist om om te gaan met je angst en hoop en verdriet. Sterkte!!
Mijn mond valt open van mijn kerstboom. Normaal begint hij na kerst echt wel te hangen. Maar deze staat nog fier overeind (inclusief de piek ) Denk een voordeeltje van de verwarming een paar graden lager.
Meh, dat is de minst pijnlijke verklaring die ik kon bedenken, hoopte daarom op zoiets Wat was hun verklaring?